Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ‌بوشهر با اشاره به پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای رونق تولید واحدهای صنعتی استان گفت: این تسهیلات به واحدهای صنعتی ‌پرداخت شده است. - اخبار استانها -

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بوشهر ، با بیان اینکه تکمیل واحدهای صنعتی بالای 60 درصد در اولویت برنامه‌ها قرار دارد اظهار داشت: تکمیل واحدهای صنعتی نیمه تمام، تامین نقدینگی صنایع و احیاء واحدهای راکد در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چند واحد صنعتی راکد استان بوشهر در 10 ماه امسال به چرخه تولید بازگشتند تصریح کرد: برخی از واحدهای صنعتی که  نتوانسته‌اند تجهیزات و امکانات خود را به روز و خطوط تولید را بازسازی و احیاء کنند سبب خروج آنها از چرخه تولید شد که با حمایت‌های ویژه امسال تاکنون 22 واحد صنعتی راکد، فعال شدند و به چرخه تولید بازگشتند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر پرداخت نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی تامین اعتبار به خصوص سرمایه در گردش، یا تامین مالی برای سرمایه‌های ثابت و نوسازی خطوط تولید بود که مشکل برخی از این واحدهای راکد و تعطیل حل شده است.

حسینی، با بیان اینکه در مجموع 20 شهرک و ناحیه صنعتی فعال و مناطق ویژه اقتصادی در استان بوشهر فعال است گفت: هم اکنون 593 واحد صنعتی و تولیدی به استثنای صنایع نفت و گاز در استان بوشهر فعال است.

22 واحد صنعتی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشت طرح‌های اقتصادی منطقه ویژه شمال استان بوشهر باید اجرایی شود 40 طرح صنعتی در استان بوشهر افتتاح و یا ظرفیت تولید آنها افزایش یافت

وی، به پرداخت تسهیلات رونق تولید پرداخت و خاطر نشان کرد: در 10 ماه امسال حدود 300 میلیارد تومان تسهیلات بانکی رونق تولید به واحدهای صنعتی استان بوشهر پرداخت شده که 242 میلیارد تومان آن به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پرداخت شده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به پرداخت 211 میلیارد تومان از تبصره 18 قانون بودجه به واحدهای صنعتی استان تصریح کرد: در سال جهش تولید  برای رفع موانع و مشکلات فراروی حوزه تولید اقدامات موثری انجام می‌شود و در این راستا پروژه‌های مختلف تولیدی و صنعتی در بر می‌گیرد.

حسینی از اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن در بوشهر خبر داد و بیان کرد:در این خصوص برای تسریع در اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر 100 میلیارد تومان  تسهیلات بانکی تصویب شده که به‌زودی در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای صنعتی استان بوشهر تسهیلات بانکی میلیارد تومان رونق تولید واحد صنعتی چرخه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال

به گزارش قدس آنلاین،  حسن زاده روز یکشنیه در بازدید از شهرک صنعتی زرند بیان کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی صادر نشد.

وی افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

حسین میجانی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحدهای مختلف تولیدی است.

بازدید از گلخانه هیدرو پونیک از دیگر برنامه سفر یکروزه معاون اقتصادی استانداری کرمان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل