Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از افزایش آمار پروژه‌های آماده افتتاح و کلنگ‌زنی این استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: یک هزار و ۹۵۵ پروژه با اعتبار معادل ۲ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان در این مدت افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

محمد فرهادی، روز گذشته 27 بهمن از تغییر قابل ملاحظه آمار پروژه‌های آماده افتتاح و کلنگ‌زنی دستگاه‌ها در قبل و بعد از دهه فجر ۹۹ خبر داد و بیان کرد: بنا به اطلاعات ارائه شده از سوی فرمانداری‌ها، مقرر شده بود که در دهه فجر تعداد 1869 پروژه عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۵۴ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی ‌شود که آمار بعد از این ایام تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی افزود: برخی دستگاه‌ها پروژه‌هایی داشتند که ابتدای کار در فهرست دیده شد اما چون نیمه‌تمام بود یا محل تامین اعتبار آنها مشخص نبود، از فهرست برنامه‌ها حذف شد که سرعت عمل دستگاه‌ها سبب شد این پروژه‌ها به ایام دهه فجر برسد و خوشبختانه آمار پروژه‌ها را افزایش داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: دهه فجر امسال تعداد یک هزار و ۹۵۵ پروژه با اعتبار معادل ۲ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان در این استان افتتاح یا کلنگ‌زنی شد که از این تعداد، یک هزار و ۷۰۱ پروژه به بهره‌برداری رسید و برای اجرای آنها یک هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: تعداد پروژه‌هایی که برای کلنگ‌زنی برنامه‌ریزی شد، ۲۵۴ پروژه بود که اعتبار پیش بینی شده برای اجرای آنها ۸۳۱ میلیارد تومان است.

فرهادی با بیان اینکه تاکید شخص استاندار بر اهتمام دستگاه‌ها در شتاب بخشی به روند اجرای پروژه‌هایی است که در این ایام کلنگ‌زنی شده است، اظهار کرد: شرکت گاز در صدر جدول پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر امسال قرار داشت.

وی افزود: بررسی شرایط دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه‌ها حکایت از این دارد که شرکت گاز با ۹۱۴ مورد و شرکت توزیع نیروی برق با ۳۰۳ مورد، بیشترین سهم را در تعداد پروژه‌های افتتاح یا کلنگ‌زنی شده در دهه فجر ۹۹ داشته‌اند.

فرهادی گفت: در بین شهرداری‌های استان نیز شهرداری قاین با ۱۶ پروژه بیشترین تعداد پروژه‌های ویژه دهه فجر را داشته که بخش عمده‌ای از آنها از محل منابع داخلی تامین اعتبار شده است.

وی درباره وضعیت شهرستان‌ها از نظر تعداد پروژه‌ها و اعتبارات هزینه شده برای اجرای آنها، یادآور شد: شهرستان نهبندان با ۳۱۱ مورد بیشترین تعداد پروژه را داشته و سربیشه نیز با هزینه‌کرد ۴۵۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون تومان بیشترین سهم را در اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه‌ها داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پروژه افتتاحی دهه فجر منطقه خراسان جنوبی تعداد پروژه ها میلیارد تومان آمار پروژه ها دهه فجر امسال خراسان جنوبی برای اجرای دهه فجر دستگاه ها یک هزار کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر پورخردمند در بازدید از این طرح گفت: مجتمع فرهنگی مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی  در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • قصه فراق از تحصیل
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد