Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حسین جلالوند:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود فراوان به رهبر انقلاب و سلام و درود فراوان بر امت شهیدپرور ایران.

در حالی این وصیت‌نامه را می‌نویسم که نمی‌دانم آیا در راه دین مبین اسلام افتخار شهادت نصیبم می شود یا نه؟ ولی به هر صورت وصیت نامه خود را به امید شهادت نوشتم.

پدر و مادر عزیزم نمی‌دانم که چگونه از زحمات بی‌دریغ شما که برای بالغ شدن من کشیدید قدردانی کنم، از شما می‌خواهم خطاهای کودکانه مرا ببخشید و بعد از من هرگز گریه و زاری نکنید زیرا خون من از خون شهیدان دیگر رنگین‌تر نیست و وظیفه شرعی خود را انجام داده‌ام.

امروز وظیفه هر مسلمان با غیرتی  این است که تفنگ بردارد و به جنگ کسانی برود که آمده‌اند تا اسلام عزیز ما را نابود کنند و این بی‌غیرتی است که ما در منزل بنشینیم و کافران به خاک اسلامی ما حمله کنند و به ناموس ملت ما تجاوز کنند. نمی‌توان قبول کرد در جائی که مرگ سرخ باشد و انسان با مرگ عادی بمیرد.

خواهران عزیزم شما را به خدا پیام زینب را که حقانیت برادرش که اسلام بود به جامعه صادر کرد شما هم مانند او صادر کنید.

برادرانم با استقامت و صبر و شکبیائی از انقلاب اسلامی حراست و دفاع کنید و مبادا روحیه خود را ببازید و گریه کنید. حلالم کنید.

  انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولي فقيه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است