Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@00:23:48 GMT

صفر؛ تمام سهم گنابادی‌ها از ثبت جهانی قنات قصبه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۶۲۱۵

صفر؛ تمام سهم گنابادی‌ها از ثبت جهانی قنات قصبه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-بیش از ۴ سال از روز ثبت جهانی قنات قصبه گذشته و شاید به جرات بتوان گفت جز محدودیت‌های ایجاد شده چیزی نصیب مردم نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، عصر 24 تیرماه 95 در یک هوای گرم حدود ساعت 14 بود که اخبار اعلام کرد قنات قصبه گناباد ثبت جهانی شد.

این خبر بارقه امیدی در بین مردم به راه انداخت و از فردای آن روز مسئولین می‌گفتند گره کار باز شد و گردشگر اقتصاد گناباد را متحول خواهد کرد و حتی مردم دنیای دیگری در محوطه قنات متصور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال بیش از 4 سال از آن روز گذشته و اگر نگاهی به قنات قصبه داشته باشیم شاید به جرات بتوان گفت جز محدودیت های ایجاد شده چیزی نصیب مردم نشده است.

بی‌توجهی مسئولان به دیار کهن کاخک گناباد / از "قنات جهانی قصبه" فقط "محدودیت‌" نصیب مردم شد"موزه مقنی" در محور گردشگری قنات قصبه گناباد ایجاد می‌شودکوچه باغ‌های مسیر قنات قصبه گناباد احیاء می‌شوند؛ رونمایی از تمبر یادبود قنات

امکانات رفاهی در این مجموعه تاریخی به هیچ عنوان در حد یک اثر جهانی نیست و از سویی حتی کمبود نیروی انسانی سبب شده تا درب ورودی به این اثر همیشه بسته باشد و برای بازدید باید هماهنگی های قبلی صورت گیرد.

برای پیگیری وضعیت قنات قصبه سری به محل این اثر زدیم تا گفت‌وگویی داشته باشیم با مردم و مسئولین در زمینه مشکلات قنات جهانی قصبه؛ تنها اثر ثبت شده خراسان رضوی؛ از نگاه دوربین خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی این وضعیت را شاهد هستید:

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قنات قصبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، همزمان با گرامیداشت روز معلم مهندس حسین زاده شهردار گناباد به همراه جمعی از مدیران شهرداری و در حضور معاونین و مدیران آموزش و پرورش گناباد به پاس زحمات و همکاری مجموعه هنرستان فنی و حرفه ای عباس‌پور با مجموعه مدیریت شهری از مدیران و معلمان این دبیرستان تقدیر نمود.

شایان ذکر است معلمین و دانش آموزان هنرستان فنی و حرفه ای عباس‌پور در واحد تاسیسات در بحث تولید سطل های زباله با شهرداری گناباد همکاری نمودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902050

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • عزاداری شهادت صادق آل محمد در گناباد
  • (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از قنات‌های تاریخی یزد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور