Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرهماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: طی سال جاری با راه اندازی ۲۰ صندوق خرد جدید در سطح استان تعداد صندوق های خرد زنان روستایی وعشایری استان به ١١٠ صندوق با ٣٢٠٠ نفر عضو افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا بهزاد شهرکی افزود: با هدف توسعه کسب و کارهای کوچک و دسترسی سریع زنان روستایی به منابع مالی و اعتباری برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی که نقش بسزایی در افزایش ضریب امنیت غذایی خانوار روستایی دارد تشکیل صندوق‌های خرد زنان در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرهماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: صندوق های خرد با خودیاریهای زنان روستایی شکل گرفته و برای پایداری با کمک های بلاعوض دولتی تقویت می‌شود.

وی میزان سرمایه این صندوق ها رابیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد وافزود: زنان روستایی با وام گرفتن از این صندوق ها می‌توانند با ایجاد یک شغل، به ارتقای اقتصادی خانوار خود کمک نمایند.

شهرکی عمده فعالیت‌های زنان روستایی عضو صندوق‌های خرد را در بخش‌های دام، طیور، صنایع تبدیلی وغذایی ، زنبور عسل و سبزی و صیفی برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان استانی اقتصادی صندوق های خرد زنان روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است