Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: صنعت مصالح ساختمانی با ۳۳ درصد بیشترین سهم تعداد پروانه‌های صادر شده را به خود اختصاص داده است.

داوود کارگرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه، با صدور ۴۵ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و یک فقره پروانه استاندارد تشویقی برای فرآورده‌های جدید تولید شده در صنایع استان زنجان، موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اداره‌کل با تحقق ۶۸.۵ درصدی برنامه عملیاتی پیش‌بینی شده در زمینه صدور و تمدید پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد از ابتدای سال‌جاری تاکنون، در حمایت از صنایع کوچک و بزرگ استان گام برداشته است، افزود: صنعت مصالح ساختمانی با ۳۳ درصد، بیشترین سهم تعداد پروانه‌های صادر شده را به خود اختصاص داده است و صنایع ‌غذایی، مکانیک و فلزشناسی و شیمایی نیز به ترتیب با ۳۱، ۱۳ و ۱۱ درصد آمار تعداد پروانه‌های صادره را به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول ادامه داد: طی این مدت، با تمدید و تجدید ۲۷ فقره پروانه کاربرد نشان استاندارد نیز موافقت شده و شهروندان در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد موضوع را از طریق سامانه ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی و پاسخ‌گویی به شکایات اداره‌کل استاندارد استان زنجان اطلاع دهند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: استاندارد می‌تواند افق‌های آینده را برای کشور روشن کند و کم‌ترین سود آن، انضباط و پویایی در امور است. با استانداردسازی فعالیت‌ها در ادارات، می‌توان مشکلات بر سر راه مدیریت را حل کرد و بسیار مهم است در این راه نظارت‌ها را جدی‌تر گرفت.

کارگرزاده با بیان ‌اینکه طبق ‌قانون، عرضه‌ برخی‌ از کالاها، نیازمند دریافت پروانه کاربرد ‌علامت ‌استاندارد اجباری است و نمی‌توان این نوع از محصولات را بدون نشان استاندارد در بازار توزیع کرد، خاطرنشان کرد: بر اساس‌ قانون، محصولاتی ‌که ‌نیازمند دریافت پروانه کاربرد ‌علامت ‌استاندارد ‌اجباری است، باید توسط‌ بازرسان ‌و ‌آزمایشگاه‌های همکار استاندارد، مورد بررسی و آزمون قرار گیرد که در صورت اخذ مجوزهای لازم، اجازه عرضه در بازار را خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان پروانه كاربرد علامت استاندارد مصالح ساختماني پروانه کاربرد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 

دریافت 46 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095257

دیگر خبرها

  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • نگاه مجلس آینده باید به منافع و مصالح ملی باشد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)
  • رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟