Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:54:24 GMT

ورودی پلدختر از سمت جنوب مسدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۶۵۸۳

ورودی پلدختر از سمت جنوب مسدود می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حسن رضاییان،فرماندار پلدختر در جلسه ستاد کرونا شهرستان اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار لرستان مبنی بر کنترل و مسدود کردن محور منتهی به خوزستان و جلوگیری از ورود خودرو‌های خوزستانی به پلدختر از نیرو‌های انتظامی درخواست می‌شود نسبت به این امر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: استان خوزستان در همجواری شهرستان پلدختر در کشور شرایط خوبی از نظر شیوع ویروس کرونا ندارد و تا چند روز گذشته هفت شهر با وضعیت قرمز داشت که امروز به ۹ شهر افزایش یافت.

فرماندار پلدختر بیان کرد: با توجه به حجم انبوه تردد از پلدختر به سمت استان خوزستان مردم باید متوجه این خطر باشند و به ویژه در ایام پایان سال که نگرانی و حساسیت مسوولان وزارت بهداشت نسبت به موج چهارم کرونا افزایش می‌یابد از سفر به این استان خودداری کنند.

رضاییان یادآور شد: خوشبختانه در پلدختر آمار مرگ و میر ناشی از کرونا پایین بوده، اما تعداد مبتلایان با توجه به نرم جمعیت بالا است و در حال حاضر تعداد افراد بستری در بیمارستان کاهش یافته، اما در چنین شرایطی که استان همسایه پلدختر در وضعیت حاد قرار دارد، مردم باید متوجه باشند که نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته و از تردد غیرضرور به ویژه به استان خوزستان خودداری کنند.

فرماندار پلدختر گفت: این شهرستان فاقد جاده کمربندی است و به ناچار وسایل نقلیه باید از داخل شهر عبور و تردد کنند که این امر می‌طلبد همه دستگاه‌ها با همکاری تردد‌ها را در شهر کنترل کنند.

او افزود: برای حفظ سلامت مردم و جهت رعایت ضوابط مقررات واصول بهداشتی تمهیدات ویژه‌ای در شهرستان پلدختر لحاظ شود، بنابراین انتظار می‌رود در یک مقطع زمانی تا بهبود شرایط کنونی وضعیت کنترل و رصد شود.

رضاییان یادآور شد: با پیگیری‌های نظام و دولت گرچه در تهیه واکسن اقداماتی صورت گرفته، اما با این وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده ازماسک و رعایت فاصله فیزیکی هنوز شرط اول مبارزه با کرونا تعریف شده که به جد باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار پلدختر از رسانه‌ها خواست خطرات شیوع ویروس کرونا و موج چهارم آن، به ویژه در روز‌های پایانی سال و همچنین ضوابط رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به مردم اطلاع رسانی و در این زمینه آگاهی بخشی کنند.

او افزود: انتظار می‌رود، از امروز با همکاری نیرو‌های مسلح ورود جدی و با قاطعیت نسبت به اعمال یک سری محدودیت‌ها در شهرستان پلدختر در راستای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم و خانواده‌ها اقدام شود.

رضاییان یادآورشد: مسوولان ادارات شهرستان با همکاری و هماهنگی نسبت به اعمال ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود پیدا کرده و تمهیدات لازم در این زمینه را برنامه ریزی و اجرا کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری پلدختر مسدود شدن راه ها فرماندار پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد

ایسنا/فارس معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت لامرد از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان، خبر داد.

یعقوب رضایی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت:‌ با هدف تامین امنیت غذایی، بازرسی های متعدد و مستمر در دستور کار کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد که در همین راستا، با بازرسی‌های انجام شده در چند روز گذشته بیش از ۲۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی از مرکز بهداشت شهرستان لامرد از تمام اصناف و شهروندان خواست با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامت خود و جامعه، یاریگر کارشناسان بهداشت، در اجرای دستورالعمل های بهداشتی باشند.

رضائی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز