Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@06:45:15 GMT

اجرای طرح «آقا حساب کردند» در محلات بابلسر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۶۷۴۸

اجرای طرح «آقا حساب کردند» در محلات بابلسر

ولی تبار گفت: خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر از آغاز شیوع ویروس کرونا، با تسویه بدهی نیازمندان به سوپرمارکت های محلات این شهرستان در قالب با طرح «آقا حساب کردند» به دنبال رفع آلام محرومین هستند.

«شجاع ولی تبار»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رجب، ماه استغفار و ماه ریزش رحمت الهی، گفت:  خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر در این ایام نیز با تمام توان در بخش محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (ع) فعال هستند و از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر از اجرای طرح «آقا حساب کردند» با هدف رفع گرفتاری مالی نیازمندان خبر داد و افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) باتوجه به مشکلات معیشتی نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان کرونایی در مناسبت های مختلف به نیت امام رضا(ع) با مراجعه به سوپر مارکت های محلات شهری و روستایی بدهی نیازمندان را با حفظ کرامت آنها پرداخت می کنند.

وی یادآورشد: به همت کانون خدمت رضوی محله پازوار مصادف با ولادت امام محمد باقر (علیه السلام)مبلغ چهار میلیون ریال بدهی چند نیازمند که برای تأمین هزینه مواد غذایی خود به سوپر مارکت ها بدهکار بودند  به نام آقا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) حساب شد.

ولی تبار اضافه کرد: همچنین در ایام منتسب به شهادت حضرت زهرا(س) به همت دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر حساب دفتری 12نفر از خانواده‌های نیازمند و محروم در سوپر مارکت های سطح شهر به ارزش 20میلیون و 292 هزار ریال به نام آقا امام رضا (علیه السلام) حساب شده بود.

 

وی در خاتمه به اجرای طرح ساماندهی خادمیاران رضوی اشاره کرد و گفت : خادمیاران ثبت نام شده در سامانه خادمیاری از شهرستان بابلسر استان مازندران تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری باید تعیین و تکلیف شوند،  از این رو می طلبد خادمیاران با انتخاب به موقع عرصه و مصداق خدمت در سامانه خادمیاری و ارائه و ثبت گزارش عملکرد متناسب با عرصه انتخابی، از غیر فعال شدن سامانه جلوگیری نمایند.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح آقا حساب کردند ساماندهی خادمیاران خادمیاران رضوی کرونا رضوی شهرستان بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی