Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز سه شنبه، بیست و هشتم بهمن، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/11/28؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

حمایت از محمود فکری، نتیجه جلسه هیات مدیره استقلال

بعد از شایعات فراوانی که پیرامون برکناری محمود فکری از هدایت استقلال مطرح شد اما در نهایت در نشست آنلاین هیات مدیره این باشگاه برکناری و پایان همکاری فکری رای نیاورد و به این ترتیب این مربی به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، قرار است هیات مدیره استقلال از محمود فکری تا حد ممکن به حمایت بپردازد.

تمرین فردای تیم فوبتال استقلال در 2 نوبت برگزار می شود و آبی پوشان صبح و بعد از ظهر برای دیدار با مس رفسنجان به تمرین خواهند پرداخت.

استقلال هفته آینده در رفسنجان به مصاف مس خواهد رفت.

مجتبی حسینی با نفت مسجد سلیمان یک طرفه فسخ کرد

مجتبی حسینی قرارداد خود با نفت مسجد سلیمان را یک طرفه فسخ کرده است.

به گزارش طرفداری، شنیده ها حاکی از این است که مجتبی حسینی، روز گذشته با حضور در فدراسیون فوتبال قرارداد خود با این تیم را به صورت یک طرفه فسخ کرده است. این اتفاق در حالی رخ داده که مدیران نفت مسجد سلیمان مدعی هستند پرداختی به اعضای کادر فنی این تیم به 60 درصد رسیده و به بازیکنان هم  چیزی بین 35 تا 50 درصد قرارداد آن ها پرداخت شده است و هیچ دلیلی وجود نداشته مجتبی حسینی قرارداد خود را با این تیم فسخ کند.

از ذوب آهن به عنوان مقصد بعدی مجتبی حسینی یاد می شود.

حنیف عمران زاده با رای کمیته تعیین وضعیت محکوم شد / سند

حنیف عمران زاده در پرونده شکایت باشگاه نساجی محکوم به پرداخت 500 میلیون جریمه نقدی به این تیم قائمشهری شد.

به گزارش طرفداری، ماجرای خروج محمود فکری و کادر فنی اش از نساجی با حواشی زیادی همراه بود که در پایان به شکایت نساجی از محمود فکری و حنیف عمران زاده ختم شد. باشگاه نساجی در پرونده شکایتش از عمران زاده به دلیل فسخ غیرموجه تقاضای غرامت 750 میلیونی از دستیار محمود فکری داشت.

پرونده شکایت نساجی از حنیف عمران زاده به کمیته تعیین وضعیت رفت. پس از بررسی های این کمیته حنیف عمران زاده را به پرداخت 500 میلیون تومان جریمه نقدی به نساجی محکوم کرد. حنیف همچنین باید هزینه دادرسی این پرونده را هم پرداخت کند.

مارکو رز، سرمربی دورتموند از آغاز فصل 22-2021 / رسمی

مارکو رز، سرمربی 44 ساله آلمانی مونشن گلادباخ تصمیم گرفته در پایان فصل 21-2020 این تیم را ترک کند و راهی دورتموند خواهد شد.

به گزارش وب سایت مونشن گلادباخ، مارکو رز بنا به تصمیم خودش در پایان فصل 21-2020 از مونشن گلادباخ جدا می شود تا راهی بروسیا دورتموند شود. 

بایرن مونیخ 3-3 آرمینیا بیله فلد؛ هیجان و لذت، مثل تماشای بوندسلیگا چلسی 2-0 نیوکاسل؛ بازگشت به رده چهارم با گلزنی ورنر وست هم 3-0 شفیلد یونایتد؛ حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم دیگر رویایی نیست پیش بازی بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ پاریسی ها به دنبال پاک کردن خاطره تلخ نیوکمپ پیش بازی لایپزیش-لیورپول؛ جدال آلمانی ها در بوداپست برنامه بازی های مهم امروز (28 بهمن) / صبحانه ورزشی طرفداری

لیگ قهرمانان اروپا:

لایپزیش - لیورپول / ساعت 23:30

بارسلونا - پاری سن ژرمن / ساعت 23:30

صبحانه ورزشی 1399/11/28؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 27 بهمن 1399 سیامک نعمتی حسین طیبی

 

اخبار داغ 

بهرنگ علوی: تحویل سال مادر علی برای مان دعا کرد، کرونا برود و پسرش داماد شود بیانیه مشترک علی کریمی و مهدی مهدوی ‌کیا: شعارمان فوتبال پاک و مبارزه با فساد است خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هواداران بارسلونا و ایجاد صدا با مواد آتش زا مقابل هتل پاری سن ژرمن / عکس داوید آلابا تا ساعاتی دیگر جدایی خود از بایرن مونیخ را اعلام می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حنیف عمران زاده صبحانه ورزشی مجتبی حسینی محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند