Web Analytics Made Easy - Statcounter

با جشنواره صدواره اینترنتی پرداخت الکترونیک سامان به سادگی یک کلیک، وارد قرعه‌کشی روزانه 20 جایزه 1میلیون ریالی شوید!

جشنواره صدواره اینترنتی سپ، از 23 دی تا 23 فروردین 1400 به همه کاربران اینترنت این فرصت را می دهد که با خرید از درگاه‌های سامان، هر روز وارد قرعه‌کشی هیجان‌انگیز واریز یک میلیون ریال به کارت برنده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین پژوهش انجام شده در پروژه پایش تجارت الکترونیک ایران رشد کسب‌وکارهای اینترنتی بعد از شیوع ویروس کرونا تنها در نیمه نخست امسال، میزان تراکنش‌های خرید اینترنتی از نظر ارزش ۲۸۴ درصد و از نظر تعداد، ۵۲ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که محدودیت در فضاهای عمومی و نگرانی از شیوع ویروس کرونا، مردم را به خرید اینترنتی هدایت کرده است، به همین دلیل و با تغییر سبک زندگی مردم، شرکت پرداخت الکترونیک سامان هم با گسترش خدمات پرداخت اینترنتی خود و همچنین ارائه به‌روزترین راهکارهای پرداختی در درگاه‌های اینترنتی، بستری امن و مطمئن برای شهروندان فراهم کرده که با خیالی آسوده خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

فرصت را از دست ندهید چون برای شرکت در این جشنواره شگفت‌انگیز، هیچ محدودیت و شرایط خاصی لازم نیست و شما با هر میزان خریدی که از درگاه سپ در هر سایتی انجام دهید به سرعت وارد قرعه‌کشی یک میلیون ریالی همان روز می‌شوید و فردای آن روز می‌توانید نام خود را در فهرست 20 برنده خوش‌شانس صدواره اینترنتی در وب سایت پرداخت الکترونیک سامان ببینید.

لینک کوتاه: asriran.com/003EYv

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟

 به گزارش تابناک به نقل از ورایتی، «لیلی گلادستون»، بازیگر نامزد اسکار فیلم «قاتلان ماه کامل»، «اوا گرین» بازیگر فرانسوی، «عمر سی» بازیگر فرانسوی، «ابرو سیلان» نویسنده فیلم برنده نخل طلای «خواب زمستانی» در سال ۲۰۱۴، «نادین لبکی» کارگردان فیلم «کفرناحوم» که در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه هیات داوران جشنواره کن شد، «خوان آنتونیو بایونا» کارگردان اسپانیایی فیلم نامزد اسکار «انجمن برف»، «پیرفرانچسکو فاوینو» بازیگر ایتالیایی و «هیروکازو کورئیدا» کارگردان ژاپنی برنده نخل طلای ۲۰۱۸ با فیلم «دزدان فروشگاه» اعضای هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره کن را تشکیل می‌دهند و طبق اعلام پیشین «گرتا گرویک» کارگردان آمریکایی نیز ریاست هیات داوران را بر عهده دارد.
 

 هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره کن مسئولیت انتخاب برنده نخل طلای بهترین فیلم، جایزه بزرگ هیات داوران، جایزه هیات داوران، جایزه کارگردانی، فیلمنامه و بهترین بازیگر زن و مرد را بر عهده دارند.

بخش مسابق اصلی جشنواره کن ۲۰۲۴ امسال شاهد رقابت ۲۲ فیلم بلند شامل «مگالوپولیس» (فرانسیس فورد کاپولا)، «کارآموز» (علی عباسی)، «متل سرنوشت» (کریم آینوز)، «پرنده» (آندریا آرنولد)، «امیلیا پرز» (ژاک اودیار)، «آنورا» (شین بیکر)، «کفن‌ها» (دیوید کراننبرگ)، «ماده» (کورالی فارگیت)، «گرند تور» (میگوئل گومز)، «مارسلو میو» (کریستف آنوره)، «گرفتار جزر و مد» (جیا ژانگ-که)، «همه آنچه ما به عنوان نور تصور می‌کنیم» (پایال کاپادیا)، «انواع مهربانی» (یورگوس لانتیموس)، «عشق فیو» (ژیل للوش)، «الماس وحشی» (آگاته رایدینگر)، «اوه، کانادا» (پل شریدر)، «با ارزش‌ترین محموله‌ها» (میشل هازاناویسیوس)، «سه مایل مانده به پایان دنیا» (امانوئل پاروو) و «دانه انجیر مقدس» (محمد رسول اُف) می‌شود.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۵ خردادماه) برگزار می‌شود و «جورج لوکاس» خالق سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» و استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن هم با دریافت جایزه نخل طلای افتخاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران