Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: اردوگاه نگهداری معتادان در جاده رفسنجان از طرح‌های نیمه تمامیست که در حال از بین رفتن است و باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با بیان اینکه اردوگاه نگهداری معتادان در جاده رفسنجان باید تعیین تکلیف شود، اظهار داشت: این اردوگاه از طرح‌های نیمه تمامی است که در حال از بین رفتن است و باید هر چه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر در کشور دارای نواقصی هست، اما نسبت به گذشته پیشرفت‌های خوبی داشته است، افزود: درمان اعتیاد در کشور ما ناقص انجام می‌شود و باید چرخه درمان اعتیاد تکمیل شود تا نتیجه بگیریم.

زینی وند با بیان اینکه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی بوده؛ اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده ایم که دلیل اصلی آن کمبود اعتبارات است، بیان داشت: مبارزه با مواد مخدر فقط کشفیات و جمع‌آوری معتادان متجاهر نیست و باید آموزش، فرهنگ سازی، ترک اعتیاد و کارآفرینی با هم انجام شود.

او با اشاره به اینکه سن اعتیاد کاهش پیدا کرده و این معضل در تمام طبقات اجتماعی وجود دارد و یک هشدار است تصریح کرد: با کار‌های کلیشه‌ای نمی‌توان آسیب اجتماعی را کنترل کرد و نیاز است تشکل‌های مردمی را پای کار آورد که البته اعلام آمادگی هم کرده‌اند.

زینی‌وند با بیان اینکه در حوزه مقابله با اعتیاد کار اداری جواب نمی‌دهد و باید از ظرفیت مردمی استفاده شود و کار اجتماعی نیاز است، بیان داشت: مطالبه‌گری اعتبارات در حوزه مبارزه با مواد مخدر را در دستورکار قرار دهید.

او با اشاره به اینکه ۲۰ سال از زمان کلنگ‌زنی اردوگاه معتادان در استان کرمان می‌گذرد و هنوز کار زیادی وجود دارد، گفت: نیاز است با روش دیگر و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این اردوگاه را ساخت و تکمیل و تجهیز کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان زینی وند علی زینی وند اردوگاه نگهداری معتادان مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۳ قدس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به باندهای قاچاق کار شناسایی و دستگیری افرادی که در این زمینه فعالیت دارند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او از دستگیری سه فروشنده مواد مخدر در این عملیات خبر داد و گفت:  در بازرسی از محل اختفای آنان سه کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع ماری جوانا همراه با یک قبضه سلاح جنگی کمری غیر مجاز ،دو تیغه خشاب مربوطه و شش هزار قرص ممنوعه روانگردان را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کشوری در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت: پلیس به صورت شبانه روزی و با شدت با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید