Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: خروج مرغ از استان کرمان تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مردم نباید در تأمین مایحتاج عمومی خود مشکل داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، علی زینی‌وند استان دار کرمان صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمان نسبت به اخذ مجوز توزیع مرغ منجمد در استان اقدام کند اظهار داشت: کمبود مرغ در استان یک معضل بزرگ است و تنش مرغ در بازار می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با بیان اینکه باید مدیران تهران را توجیه کرد تا بلافاصله مرغ در استان کرمان توزیع شود ادامه داد: استان که نباید منتظر امضای یک مدیر در تهران بماند.

وی با اشاره به اینکه هر جا کمبودی در استان وجود داشته باشد با مجوز امنیتی درب انبارها را باز خواهیم کرد و کالا بین مردم توزیع می‌شود گفت: کرمان استان پهناوری است و مردم مشکل دارند و نمی‌شود که مردم در تأمین مایحتاج عمومی خود مشکل داشته باشند.

زینی‌وند با بیان اینکه تأمین مرغ استان کرمان از یزد و فارس است و مکاتبات لازم با استانداران این دو استان انجام شده است افزود: گزارشی از توزیع غلط مرغ به ما رسیده که در شورای تأمین استان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه جلوی این نوع توزیع غلط مرغ را خواهیم گرفت و اتحادیه تخصصی مرغ باید برای توزیع مرغ پای کار بیاید گفت: ورودی و خروجی کشتارگاه‌ها باید با دقت و مستمر توسط دستگاه‌های نظارتی بررسی شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه شبکه توزیع مرغ در استان باید رصد کامل شود و توزیع باید مویرگی انجام شده و حتی می‌توان از ظرفیت بسیج استفاده شود افزود: خروج مرغ از استان کرمان تا اطلاع ثانوی ممنوع است تا کمبود مرغ جبران و تعادل در بازار برقرار شود.

مشکل کمبود مرغ در استان کرمان کجاست؟ تأمین و توزیع یا احتکار و خروج مرغ از استان رزم حسینی:قیمت مرغ تا 3 روز آینده کاهش می یابد مشکل مرغ استان کرمان با توصیه به نخریدن و قیمت دستوری برطرف نمی‌شود

وی با اشاره به اینکه راهکار مناسب برای تأمین میوه شب عید استان کرمان باید دیده شود افزود: اگر پرتقال مورد نیاز استان تأمین نشود مجبوریم از راه دیگری وارد شویم؛ به هر حال وقتی ما خودمان تولید کننده هستیم باید داخل استان مشکلی وجود نداشته باشد.

مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه 950 تن پرتقال و 500 تن سیب درختی برای تأمین میوه شب عید پیش‌بینی شده اظهار داشت: در تأمین سیب درختی مشکلی وجود ندارد و تاکنون 350 تن پرتقال تأمین شده است اما در زمینه تأمین پرتقال مشکلاتی وجود دارد.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار استان کرمان قیمت مرغ بازار استان کرمان قیمت مرغ خروج مرغ از استان استاندار کرمان مرغ در استان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری شامگاه جمعه پس از بازدید از کشتارگاه صنعتی ساوانا گلوگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه روز کارگر این روز را تبریک گفت و این مجموعه بزرگ ساوانا به واسطه ایجاد زنجیره تأمین، ارزش آفرینی بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: مجموعه ساوانا ۴۰ هزار تن در سال تولید دارد و امسال با مشارکت‌مردم به ۶۰ هزار تن هدف گذاری شد.

استاندار مازندران یادآور شد: با جدیت و پیگیری مدیر ارشد و مدیران مجموعه، زنجیره تأمین را کامل ایجاد کرده و تا انتهای زنجیره و پساب برای زنجیره بعدی بهره برداری می‌کنند.

نوری گفت: این صنعت از اهمیت بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار است و با توجه به شعار سال با مشارکت مردم این مجموعه مواد اولیه جوجه یک روزه، خوراک دام و خرید تضمینی را از تولیدکننده اصلی و مردم تأمین می‌کنند.

به گفته استاندار مازندران، موانع قیمت‌های دستوری و صادرات برای مجموعه وجود دارد که باید پیگیر باشیم تا زمینه صادرات این مجموعه که استانداردها و کنترل کیفیت جهانی را تأمین کند، را فراهم کنیم.

وی افزود: نیازهای ارزی و دریافت ارز برای خرید تجهیزات و همچنین صادرات از نیازهای مهم مجموعه است.

به گفته استاندار مازندران، این مجموعه باید تکثیر شود که البته سخت است و با مشارکت مجموعه‌ها، تلاش شود تا در این صنعت که استان مازندران رتبه اول و تأمین کننده است، نقش ممتازتری داشته باشیم.

نوری با برشمردن ظرفیت‌ها و مزیت‌های کشاورزی استان و قابلیت صادرات گسترده محصولات تولیدی مازندران به خارج از کشور، خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق شعار سال همراه با رفع موانع تولید و تسهیل در امر جهش تولید محصولات کشاورزی استان و نیز جهش در صادرات محصولات کشاورزی استان شد.

استاندار مازندران همچنین به ورود شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی استان تاکید کرد و گفت: جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بخش کشاورزی محقق می‌شود.

وی در ادامه بازدید از مراحل مختلف کشتار و بسته‌بندی گوشت مرغ در گروه تولیدی ساوانا، اظهار داشت: راه‌اندازی واحدهای زنجیره تولید در محصولات مختلف کشاورزی استان در دستورکار قرار گیرد.

یوسف نوری استاندار مازندران با همراهی بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان و فرماندار گلوگاه از مجموعه تولیدی ساوانا در شهرستان گلوگاه بازدید کرد.

کد خبر 6089324

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود