Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» گزارش داد که گروه عراقی تازه تأسیس موسوم به «سرایا اولیاء الدم» مسئولیت حمله راکتی به اربیل را برعهده گرفته است.

در بیانیه منتشر شده از سوی این گروه که در کانال صابرین‌نیوز قرار گرفته، آمده است: «به توفیق الهی و دعای مردم ما، دقیقا در ساعت ۹:۱۵ شب پانزدهم فوریه، مردان شما در سرایا اولیاء الدم، عملیات موفقی را علیه اشغالگران آمریکایی در منطقه شمالی عزیز ما انجام دادند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه توضیح داد: «ما به فاصله ۷ کیلومتری پایگاه اشغالگران (الحریر) در اربیل نزدیک شدیم و توانستیم ضربات مهلکی با ۲۴ راکت بزنیم که به دلیل ناتوانی سامانه ضد هوایی اشغالگران از رهگیری آنها، دقیقا به اهداف خود اصابت کردند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «این عملیات منجر به خسارات شدید به خودروها، انبارها و هواپیماهای اشغالگران و تعداد زیادی تلفات در بیان عناصر اشغالگر شد. به مردم خود می‌گوییم خمپاره‌هایی که بیرون از پایگاه اشغالگران افتاد، راکت‌های آمریکایی بودند که تلاش داشتند موشک‌های ما را رهگیری کنند».

این گروه تازه تأسیس عراقی وعده داد: «این میثاق خود با مردم صبورمان را تجدید می‌کنیم، که ما خواست شما برای گرفتن انتقام سران شهید را اجابت می‌کنیم و اشغالگران آمریکایی در هیچ‌جایی امنیت نخواهند داشت، حتی در کردستان [عراق]، به شما وعده عملیات دیگری را می‌دهیم».

شامگاه دوشنبه بود که منابع خبری گزارش دادند که فرودگاه بین‌المللی اربیل و یک پایگاه آمریکا در این فرودگاه هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از منابع امنیتی گزارش داد، راکت‌ها یک پایگاه را که نیروهای تحت فرمان آمریکا در آن مستقر هستند، هدف قرار داده‌اند.

شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود در عراق نوشت که آژیرهای خطر در کنسولگری آمریکا پس از هدف قرار گرفتن فرودگاه به صدا درآمده‌اند.

310 310

کد خبر 1486841

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس باورنکردنی از دختر بچه فلسطینی قبل و بعد حمله اشغالگران به غزه

به گزارش همشهری آنلاین، تصویری از دختر بچه فلسطینی قبل و بعد حمله اشغالگران به غزه را مشاهده کنید.

کد خبر 848649 منبع: مشرق برچسب‌ها دختران اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • قسام مواضع اشغالگران در کیبوتس نیریم را هدف قرار داد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • عکس باورنکردنی از دختر بچه فلسطینی قبل و بعد حمله اشغالگران به غزه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد