Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزرای خارجه آلمان و فرانسه طی یک تماس تلفنی درباره برجام رایزنی کرده اند.

خبرگزاری میزان - «هایکو ماس»، و «ژان ایو لودریان»، وزرای خارجه آلمان و فرانسه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

وزارت خارجه آلمان با انتشار پیامی در توییتر خود نوشت «گفت‌وگوی خوبی میان هایکو ماس و ژان ایو لودریان درباره موضوعات جاری شامل پرونده الکسی ناوالنی، وضعیت شیوع کرونا در اروپا، حفظ برجام و گام‌های پیش رو درباره روند صلح در خاورمیانه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اخیرا وزرای خارجه کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان نشست مشترکی را به صورت مجازی با وزیر خارجه آمریکا درباره برجام برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: عهدشکنی غرب و فرصت آمریکا برای بازگشت به برجام جانسون: تحولات مهمی در نگرش‌های انگلیس و آمریکا درباره ایران روی داده است

در این نشست، «آنتونی بلینکن»، «دومینیک راب»، «ژان ایو لودریان» و «هایکو ماس»، درباره موضوعات مختلف و از جمله موضوع هسته‌ای ایران رایزنی کردند.

پیش از این «جو بایدن» و «آنگلا مرکل»، رییس جمهور آمریکا و صدر اعظم آلمان، به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

دفتر صدراعظم آلمان اعلام کرد که مرکل و بایدن در این تماس تلفنی درباره مسائل مختلف جهانی و از جمله ایران رایزنی کرده اند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آلمان هایکو ماس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام آلمان هایکو ماس وزرای خارجه خارجه آلمان هایکو ماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، منابع آگاه در دولت فرانسه اعلام کردند که امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه در ماه «می» به آلمان سفر می‌کند و احتمالاً در ماه «ژوئن» نیز دوباره به آلمان سفر خواهد کرد.

رییس‌جمهور فرانسه اواخر اسفند نیز برای دیدار با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان راهی برلین شد؛ سفری که ظاهراً با هدف کاهش تنش بین فرانسه و آلمان درباره جنگ اوکراین انجام شد.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اخیر تنش بین فرانسه و آلمان درباره کمک نظامی به اوکراین تشدید شده و به عرصه عمومی کشیده شده است.

کد خبر 6090492

دیگر خبرها

  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان