Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رحمان‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از زنجان با اشاره به صدور هشدار نارنجی (آمادگی) توسط کارشناسان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی انجام شده با ورود سامانه بارشی به استان، وزش باد به نسبت شدید تا شدید در استان زنجان روی خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان بارش باران را از دیگر پدیده‌های جوی برای استان دانست و افزود: بارش پیش‌بینی شده برای ارتفاعات برف خواهد بود، ضمن اینکه دما در این بازه زمانی کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان آغاز فعالیت سامانه بارشی را در استان بعد از ظهر امروز اعلام و تصریح کرد: این سامانه اواخر روز پنج‌شنبه از منطقه خارج خواهد شد.

رحمان‌نیا در توصیف سامانه آماده فعالیت در استان زنجان گفت: این سامانه موجب وزش باد به نسبت شدید و بارش باران طی امروز خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به تقویت سامانه بارشی در روز چهارشنبه گفت: استان در روز چهارشنبه شاهد بارش قابل توجه باران و برف به ویژه در ارتفاعات خواهد بود، ضمن اینکه شدت وزش باد هم افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: سامانه بارشی مورد نظر در روز پنج‌شنبه تضعیف خواهد شد ولی در بعد از ظهر موجب وزش باد به نسبت شدید خواهد شد.

رحمان‌نیا آسیب به تاسیسات شهری و روستایی را از مخاطرات پیش‌بینی شده در سطح استان طی امروز و فردا اعلام کرد و افزود: لغزندگی و آبگرفتگی معابر به ویژه مسیرهای کوهستانی از دیگر مخاطرات اعلامی است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با توصیه برای خودداری از تردد و توقف در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره تاسیسات مرتفع و درختان پوسیده گفت: داشتن حداکثر احتیاط در سفرهای برون شهری به ویژه مسیرهای کوهستانی از تاکیدات موکد کارشناسان در این وضعیت جوی است.

انتهای پیام/73004/ق 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان هواشناسی سامانه بارشی بارش باران مدیرکل هواشناسی استان زنجان سامانه بارشی استان زنجان خواهد شد وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی در چهار محال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهار محال و بختیاری، مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت این سامانه بارشی از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت شروع و تا ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد.
چراغپور افزود: رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای فعالیت سامانه بارشی در گیلان
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۲ استان
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار سطح نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری