Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان گفت: ۲۸۰۰ دانش آموز نخبه گیلانی در اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس استان فعالیت می کنند.

محمد لطیفی در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از مدارس این شهرستان، اظهار کرد: در سال جاری، به دلیل درگیری با ویروس منحوس کرونا، کلیه فعالیت ها به سمت فضای مجازی سوق داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی در سالجاری در ۵۰۰ مدرسه حضور فعال دارد، ادامه داد: همزمان با دهه مبارک فجر، یکصد نمایشگاه انقلاب در مدارس اقصی نقاط گیلان برپا شد.

لطیفی، با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۸۰۰ دانش آموز نخبه گیلانی در اتحادیه انجمن های اسلامی استان فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: رسالت این اتحادیه نخبه یابی و نخبه پروری است.

وی اضافه کرد: دانش آموزانی را که در این جمع فعالیت دارند، باید تراز علمی لازم را دارا باشند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در جریان این سفر از دو مدرسه سروش و شهید علی انصاری آستارا به عنوان مدارس شاخص شهرستان بازدید به عمل آمد، تصریح کرد: در هر شهرستان و مدرسه، تعدادی از دانش آموزان را می توانیم در مجموعه خودمان داشته باشیم تا در پرورش آنها گام مثبتی برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اتحادیه انجمن های اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • بازی محل رشد خلاقیت دانش آموز است
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده