Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده» یحیی ابراهیمی؛ نماینده مردم سلسله و دلفان و رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری های حوزه ورزش در شهرستان های سلسله و دلفان گفت: پیرو ملاقات  با وزیر ورزش و جوانان جهت رفع کمبودهای حوزه ورزش در سلسله و دلفان و به منظور حمایت از ورزش این ۲ شهرستان، و همچنین به دنبال پیگیری‌های انجام گرفته جهت حمایت از ورزش شهرستان‌ های الشتر و نورآباد اقدامات مثبت و سازنده ای صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در این خصوص برای نورآباد از جمله؛ افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی روستای کفراج نورآباد با اعتبار ریالی ۷ میلیارد ریال  ،کلنگ زنی پروژه زمین چمن مصنوعی شهر هفت چشمه کاکاوند با اعتبار ریالی ۳ میلیارد ریال  و کلنگ زنی پروژه زمین چمن مصنوعی روستای شهرک امام نورآباد با اعتبار ریالی ۳ میلیارد ریال است.

وی افزود: اقدامات صورت گرفته برای الشتر از جمله؛ جذب اعتبار برای پروژه سالن مسابقاتی ۲۰۰۰ نفری ، جذب اعتبار برای بهسازی و بازسازی زمین چمن طبیعی فوتبال و جذب اعتبار برای پروژه ساخت سکوی تماشاگران می باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس یادآور شد: دریافت ۴ پک ورزشی برای ادارات ورزش و جوانان سلسله و دلفان و جذب اعتبار ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال برای سلسله نیز از جمله اقداماتی بود که برای حوزه ورزش این دو شهرستان صورت گرفت.

منبع: نماینده

کلیدواژه: نماینده سلسله و دلفان ورزش یحیی ابراهیمی زمین چمن مصنوعی سلسله و دلفان جذب اعتبار حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد