Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در پیامی ابراز امیدواری کرد تشکل های دانشجویی در کمک به مشارکت حداکثری و یک انتخاب خوب برای پیشرفت ایران در انتخابات بیش از پیش موثر باشند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی یادداشتی در صفحه شخصی خود ابراز امیدواری کرد تشکل‌های دانشجویی در سال تحصیلی منتهی به انتخابات ریاست جمهوری بتوانند به شکل جدی در کمک به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و یک انتخاب خوب برای پیشرفت کشورمان موثر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در این یادداشت آمده است: تشکل‌های دانشجویی به عنوان جریان پیشرو مطالبه گری اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در صحن دانشگاه مجموعه‌هایی پویا هستند که باید با آمد و شد دانشجویان مختلف ضمن حفظ اصول و مبانی در روش‌ها نوآوری داشته باشند، این مهم اتفاق نمی‌افتد مگر با جذب و پرورش نیرو به روش آموزش در حین کار، چرخه آموزش و کادرسازی در تشکل‌های دانشجویی یکی از ملزومات ایجاد تغییر نسل و حفظ هویت در فضای دانشجویی است.

سال‌ها بود که در تعطیلات بین دو نیمسال تحصیلی هم سنگرانمان در تشکل‌های دانشجویی اردو‌های آموزشی برگزار می‌کردند، با استمرار شرایط کرونایی در سال جاری این نگرانی وجود داشت که این فرآیند آسیب ببیند؛ اما امسال هم با همت و خلاقیت اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌های دانشجویی چراغ آموزش تشکیلاتی خاموش نشد و آنگونه که از نزدیک شاهد و ناظر بودم چه در جمع‌های محدودتر و با رعایت دقیق پروتکل‌های دقیق بهداشتی و چه در بستر فضای مجازی، برنامه‌ها به سیاق گذشته و حتی بعضا با کیفیت بیشتر یا انجام شده یا در حال انجام است.

رستمی: نشانه های فروپاشی تمدن غرب به وضوح دیده می شود

لازم است، به همه دوستان تشکل‌ها خدا قوت بگویم و ابراز امیدواری کنم که در سال تحصیلی منتهی به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری بتوانند با همین خلاقیت‌ها به شکل جدی هم در کمک به مشارکت حداکثری مردم و هم در شکل گیری یک انتخاب خوب برای پیشرفت ایران عزیز بیش از پیش موثر باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تشکلهای دانشجویی نهاد رهبری دانشگاه ها دانشگاه آزاد دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران تشکلهای دانشجویی نهاد رهبری دانشگاه ها دانشگاه آزاد دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران تشکل های دانشجویی انتخاب خوب تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: این استان به‌واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

سیدمحمدرضا هاشمی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین استانی حساس در بخش پدافند غیرعامل است.

وی ادامه داد: سمنان واحدهای تولیدی مواد غذایی و واحدهای صنعتی بسیاری دارد که مرتبط با سلامت مردم است و باید مراقبت‌ها در این زمینه در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود. 

هاشمی بیان کرد: وجود دو نیروگاه بسیار مهم در حوزه تولید برق و فاز ۳ و ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی که به‌تازگی با حضور رئیس جمهوری بهره‌برداری شد، از دیگر مواردی است که می‌طلبد تمهیدات و ساز و کارهای پدافند غیرعامل در آنها به‌درستی اجرایی شود.

وی حفاظت و حراست از این تاسیسات را مهم دانست و گفت: باید به بحث پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های مهم توجه ویژه‌تری شود. 

استاندار سمنان ادامه داد: پراکندگی روستاها، وجود راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی متعدد و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ پدافند غیرعامل برجسته‌تر می‌کند. 

وی بیان کرد: در بحث انتخابات سال گذشته با اقدامات انجام‌شده و تمهیدات اندیشیده‌شده پدافندی، ضمن محافظت از زیرساخت‌ها، در اولین لحظات برگزاری انتخابات، ارتباط تمام شعبات اخذ رأی برقرار و روند رای‌گیری انتخابات بدون تاخیر آغاز شد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: باید در مدت تعیین‌شده و در راستای اجرای مطلوب مراقبت‌های پدافند غیرعامل حداقل ۳۰ درصد خبازی‌های استان، دوگانه‌سوز شوند.

استاندار سمنان گفت: تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن حساس در استان و تقویت پایش تصویری در جای جای استان از دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌