Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر فروش و بازاریابی مؤسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی از فروش بیش از 10 هزار جلد از سوی این مؤسسه در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از قم، نادر یزدانی نسب «مدیر فروش و بازاریابی مؤسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی» در گفت وگویی با اشاره استقبال خوب کتاب دوستان از آثار این انتشارات در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار داشت: این انتشارات در نمایشگاه مذکور اقدام به ارائه 1500 عنوان کتاب با موضوعات علوم انسانی – اسلامی کرد که با استقبال خوب کتاب دوستان از آثار این انتشارات مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص میزان فروش مؤسسه بوستان کتاب(مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: این انتشارات در نمایشگاه کتاب سال جاری توانست بیش از 10 هزار جلد کتاب به فروش برساند که نکته قابل توجه در فروش این آثار در نمایشگاه کتاب سال جاری، فروش این تعداد اثر به صورت تک فروشی صورت گرفت، نه عمده فروشی.

مدیر فروش و بازاریابی مؤسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با توجه به مجازی بودن نمایشگاه کتاب تهران در سال 99، این مؤسسه می بایست بیش از پنج هزار بسته پستی را برای مخاطبان و خریداران آثار خود ارسال کند.

وی افزود: پرفروش ترین آثار مؤسسه بوستان کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در زمینه فلسفه و عرفان کتاب های «عرفان نظری» اثر استاد سید یحیی یثربی، «الهی نامه» نوشته علامه حسن حسن زاده آملی و «مغالطات» به قلم استاد علی اصغر خندان، در زمینه تاریخ اسلام نیز کتاب های «فروغ ابدیت» اثر آیت الله سبحانی، «تاریخ انبیاء» نوشته مرحوم آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی و «سلمان فارسی، استاندار مدائن» به قلم استاد صادقی اردستانی، در زمینه علوم سیاسی نیز کتاب «جان رالز از نظریه عدالت تا لیبرالیسم سیاسی» نوشته استاد احمد واعظی و در عرصه «علوم قرآنی و تفسیر» نیز کتاب «خلاصه تفسیر منهج الصادقین» به تحقیق علامه حسن زاده آملی اشاره کرد.

یزدانی نسب اظهار داشت: از میان کتب چاپ اولی مؤسسه بوستان کتاب، کتاب های «فقه همراه» نوشته محمدجواد ابوالقاسمی و «برگزیده الفائق فی الاصول» اثر سیدمحسن مرتضوی، بیشترین فروش را به خود اختصاص دادند.

وی در پایان گفت: از مؤلفینی که آثارشان در مؤسسه بوستان کتاب منتشر و در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مورد استقبال قرار گرفت، می توان به علامه حسن حسن زاده آملی، علامه سید محمدحسین طباطبایی، استاد سید یحیی یثربی و استاد سید جلال الدین آشتیانی و استاد جواد محدثی اشاره کرد.

شایان ذکر است، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن ماه آغاز و دهم بهمن ماه به کار خود پایان داد و پرونده نخستین نمایشگاه مجازی کتاب که با شرکت 1732 ناشر دایر بود، با فروش 64 میلیارد تومانی بسته شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران دفتر تبلیغات اسلامی مؤسسه بوستان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خبرداد.

به گزارش ایسنا، صمیم مرادی روزبهانی با اشاره به آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهارکرد: مطابق با مصوبات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، مسئولیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران سپرده شده است.

وی افزود: بر این اساس، ارزیابی ایمنی محیطی و انعکاس ناایمنی‌ها، جانمایی محل‌های نصب علائم و تابلوهای خروج اضطراری، شناسایی فضاهای تخلیه امن اضطراری و تدقیق مسیرهای ویژه امدادی، جانمایی و تعیین محل‌های استقرار نفرات، تجهیزات و ماشین‌آلات عملیاتی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، از اهم اقدامات ستاد ویژه مدیریت بحران سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیش از آغاز این رویداد است.

روزبهانی گفت: ستاد ویژه مدیریت بحران سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۷ عضو از سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله نمایندگانی از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران؛ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران؛ سازمان اورژانس استان تهران؛ نیروی انتظامی تهران بزرگ؛ پلیس راهنمایی و رانندگی؛ مرکز بهداشت شمال تهران (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)؛ مرکز بهداشت جنوب تهران (دانشگاه علوم پزشکی تهران)؛ جمعیت هلال‌احمر استان تهران؛ ستاد اجرایی سی و پنجمین نمایشگاه کتاب شامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان امور اجرایی، رفاهی و حراست؛ مجموعه مصلی امام خمینی (ره)؛ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ شرکت آب و فاضلاب استان تهران؛ معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران؛ مدیریت بحران شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه؛ ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۷ و ستادهای مدیریت بحران مناطق معین ۳، ۶ و ۱۲ تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از این رو،  بازدید میدانی از محل برگزاری نمایشگاه برگزار و نخستین جلسه کمیته ایمنی و سلامت به منظور هماهنگی و تشریک مساعی بین اعضا در محل مصلی تهران برگزار و ضمن بررسی موقعیت و شرایط میدانی با همکاری کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه، نسبت به بررسی پیش‌نویس دستورالعمل کمیته ایمنی و سلامت، جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات اعضای کمیته و بررسی نحوه استقرار نیروهای امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان، تشکیل شد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تهیه و ارائه نقشه کدگذاری‌شده از محل برگزاری، نظارت بر فرآیند استقرار غرفه‌ها و آماده‌سازی فضاهای نمایشگاهی، ارائه آموزش‌های ایمنی، اطفاء حریق، تخلیه اضطراری و کمک‌های اولیه به مسئولان برگزاری و غرفه‌داران، تعیین محل تشکیل ستاد مدیریت بحران ویژه نمایشگاه، توزیع بیسیم واحد امدادی در زمان برگزاری نمایشگاه، رعایت موارد ایمنی در سیم‌کشی برق غرفه‌ها، الزام غرفه‌داران برای تأمین و استقرار کپسول‌های اطفاء حریق در غرفه‌ها، برگزاری یک تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمالی و تخلیه اضطراری قبل از برگزاری نمایشگاه و تشکیل یک گروه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و ... از جمله برخی از مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در نخستین جلسه کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بشمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟