Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نورالدین قدیمی امروز در جمع هیأت موسس شهرستان‌های استان کرمانشاه، با بیان اهمیت ائتلاف همه جانبه در مقابل دشمن آن را ضرورت انقلاب دانست.

وی افزود: مهمترین مساله امروز کشور فراتر از مشکلات گذشته که شاید بیکاری فرزندان و... بود، در معرض خطر قرار گرفتن مایحتاج خانواده‌ها با عمیق‌تر شدن بحران اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات امنیتی و عدم فراهم سازی شرایط برای ظهور توانمندی نسل جوان از دیگرمشکلاتی بود که معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به آن اشاره کرد و افزود: مسدودسازی و عدم اجازه به نسل جوان جهت توانمندسازی خود در حوزه ی حکمرانی از مشکلات مهم کشور است که در حال حاضر با آن مواجه هستیم.

وی ادامه داد: انتخابات سال آینده در چنین شرایطی برگزار می‌شود و حضور همه جانبه نیروهای انقلاب در این عرصه امری لازم و ضروری است.

قدیمی در خصوص سازوکار ائتلاف، گفت: در ابتدا با اطلاع‌رسانی هیأت موسس شهرستان‌ها، مجمع عمومی شکل می‌گیرد پس از آن مجمع منتخب و شورای مرکزی شهرستان و شورای مرکزی  استان و مجمع ملی به ترتیب از پایین به بالا شکل می‌گیرد و مجمع ملی جمعی از همه کشور خواهد بود که در انتخاب کاندیدای نهایی اثر می‌گذارد.

وی اضافه کرد: شورای ائتلاف پس از انتخابات هم ادامه خواهد داشت و سطح مجامع را تا حد دهستان‌ها پیش خواهد برد.

 معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای چهار ماه آینده را عرصه نقش‌آفرینی نیروهای انقلاب در قالب شورای ائتلاف دانست و گفت: این مشارکت بی‌سابقه می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، خط پایانی بر مشکلات و ناکارامدی‌هایی باشد که به دلیل انتخاب غیراصلح و عملکرد نادرست مدیران بی‌عمل شکل گرفته است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری مشارکت ائتلاف کرمانشاه شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات

سخنگوی جبهه پایداری می‌گوید که ائتلاف این جبهه با شانا برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز پایدار خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(شانا) در دور اول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی موفق به ارائه یک لیست مشترک 30 نفره برای تهران شدند که از بین 30 گزینه پیشنهادی، 13 گزینه به دور دوم انتخابات که قرار است جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار شود، راه یافتند.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

یک عضو شورای ائتلاف در همین زمینه به خبرنگار تسنیم گفته است که برای دور دوم انتخابات لیست 16 نفره ارائه خواهد شد و به گفته وی، قرار شده است 3 نامزد از لیست‌های دیگر به لیست شانا اضافه شود؛ او گف که سه نامزد از بین نامزدهای راه‌ یافته به دور دوم انتخابات توسط شواری انتخاب شانا به لیست 13 نفره فعلی اضافه و در نهایت لیست 16 نفره به مردم معرفی خواهد شد.

بر همین اساس و با توجه به اینکه لیست آتی قرار است به زودی منتشر شود، این سوال مطرح است که آیا ائتلاف شانا و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات همچنان برقرار است یا ممکن است جبهه پایداری لیست مستقل ارائه کند. مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال به خبرنگار تسنیم گفت: ائتلاف جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات نیز پایدار است و ما همانند دور  اول انتخابات، در دور دوم نیز لیست واحدی با شانا ارائه خواهیم کرد.

وی درباره سه گزینه دیگری که قرار است به لیست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف اضافه شوند، گفت: درباره 3 گزینه باقی‌مانده، جبهه پایداری پیشنهادهای دارد و پیشنهادهای خود را به شورای ائتلاف اعلام کرده است ما سعی می‌کنیم که لیست پیشنهادی خود به مردم را انقلابی‌تر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون