Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:05:41 GMT

برگزاری اعتکاف جهادی در فارس/ حضور در مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۸۱۰۹

برگزاری اعتکاف جهادی در فارس/ حضور در مناطق محروم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر، بیان کرد: شیوع کرونا در سطح جامعه باعث شده تا فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با محدودیت‌های مختلفی مواجه شود و در این راستا نیز با توجه به اعمال محدودیت‌های ویژه کرونا این احتمال وجود دارد که مراسم اعتکاف امسال برگزار نشود.

وی ادامه داد: در صورت عدم برگزاری مراسم اعتکاف به علت محدودیت‌های کرونایی این سازمان در نظر دارد تا ویژه برنامه‌های جایگزین اعتکاف را در سطح استان فارس اجرایی کند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اعتکاف جهادی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مهرابی تاکید کرد: ساز و کاری که برای اعتکاف جهادی در نظر گرفته شده به این گونه است که گروه‌های جهادی سه روز در محله‌های ضعیف نقاط مختلف استان حضور پیدا کرده و نقش آفرینی خود را در راستای ارائه خدمات به این عزیزان انجام دهند.

او ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته و با توجه به محدودیت‌های کرونایی که در سطح جامعه وجود دارد شاهد هستیم که ستاد کرونا نیز بر این موضوع تاکید دارد که اعتکاف امسال برگزار نگردد.

حجت الاسلام مهرابی افزود: با این حال در تلاش هستیم تا مجوز برگزاری اعتکاف را در فضای باز مساجد و برخی از محله‌هایی که امکان برگزاری مراسم اعتکاف در آنها وجود دارد در فضای باز انجام شود با این حال هنوز تصمیم گیری نهایی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مراسم اعتکاف انجام نگرفته است.

کد خبر 5148242

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز ویروس کرونا تبلیغات اسلامی فارس ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد مجلس شورای اسلامی شیراز اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران مشهد شهرستان کرج واکسن کرونا مراسم اعتکاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)