Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:43:00 GMT

انبار احتکار چوب آلات جنگلی در اردبیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۸۳۰۵

انبار احتکار چوب آلات جنگلی در اردبیل کشف شد

شهامت هدایت روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رهگیری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل و اخذ دستور قضایی، ۱۰۰ اصله الوار جنگلی دپو شده در یکی از روستاهای اطراف شهر اردبیل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این محموله بزرگ چوب آلات جنگلی از نوار مرزی و از طریق استانهای همجوار وارده استان و در انباری دپو شده بود، افزود: این چوب آلات قاچاق با مراقبت و اشراف اطلاعاتی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت اظهار کرد: در این ارتباط یک متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

او بیان‌کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

برچسب‌ها منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل کالای قاچاق اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل کالای قاچاق منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل کالای قاچاق اردبیل اخبار کنکور یگان حفاظت منابع طبیعی منابع طبیعی چوب آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها

منابع روسی از انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف خبر دادند.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، منابع روسی از هدف قرار دادن انبار پهپاد‌های اوکراینی در خارکوف خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که صبح امروز منطقه صنعتی اوستووو هدف قرار گرفت و به دنبال آن آمبولانس‌ها به محل حمله شتافتند.

منابع روسی از زخمی شدن دستکم ۳۰ نظامی اوکراینی در جریان حمله به خارکوف خبر دادند.

اسپوتنیک گزارش داد: در واکنش به حمله‌های نیرو‌های مسلح اوکراین به اهداف غیرنظامی، نیرو‌های روسی به طور مرتب اهداف نظامی اوکراین و زیر ساخت‌های صنعتی و مراکز نظامی و ارتباطاتی را هدف قرار می‌دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود