Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت اللهی گفت: «سعید صادقی» هنرمند جهرمی در جشنواره ملی کارتون «شعر + من» اراک برگزیده شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ششمین جشنواره ملی کارتون «شعر + من» اراک با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار شد که «سعید صادقی» هنرمند عرصه کاریکاتور و کارتون شهرستان جهرم موفق به کسب عنوان برتر این جشنواره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به موضوعات این جشنواره، افزود: تقدیر از کادر بهداشت و درمان، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و ایمنی و آتش نشانی از موضوعات این جشنواره بوده است.

 

وی با اشاره به محورهای این بخش از جشنواره، عنوان کرد: ایمنی و آتش نشانی، حریق در فضای سبز، عدم آشنایی شهروندان نسبت به استفاده از کپسول خاموش کننده،‌ ازدحام مردم در محل حادثه،  حمل و نقل و ترافیک،  عدم رعایت حق تقدم در رانندگی، عبور و مرور عابرین پیاده در خیابان،‌ بوق زدن و آلودگی صوتی،‌ مدیریت پسماند، ریختن زباله در خیابان و معابر، تفکیک زباله تر و خشک از مبدأ، کاهش تولید پسماند، حفظ و نگهداری فضای سبز و کاشت و نگهداری درختان از جمله این محورها است.

 

نعمت اللهی ادامه داد: استفاده نامناسب از مبلمان پارکی، عدم استفاده از سکوهای نشیمن و استفاده از چمن، حفظ و نگهداری از سیما و منظر شهری، نمای آپارتمان ها،  مبلمان شهری، آپارتمان نشینی، شهر و آسیبهای اجتماعی،  طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی،  فضای مجازی و تکدی گری از دیگر محورهای این جشنواره ملی کارتون بوده است.

 

وی در پایان گفت: این جشنواره توسط سازمان فرهنگی شهرداری اراک، با هدف ارتباط ۲سویه با هنرمندان خلاق و استفاده از ظرفیت های آنها در ارتباط با شهروندان، خلق و آرشیو آثار هنری ماندگار و تاثیر گذار بر ذهن مخاطب و بسترسازی در راستای آموزش و ترویج فرهنگ شهروندی و شهرنشینی برگزار شده بود.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهرم جشنواره کارتون و کاریکاتور کارتون جشنواره ملی کارتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، روزنامه‌های صبح امروز «شنبه 8 اردیبهشت » را در ادامه مشاهده می‌کنید.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»