Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌‌الاسلام رضوانی‌نژاد از صدور ۳۷۸ مجوز الکترونیکی برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در راستای اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور خبرداد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه مجوزهای الکترونیکی بر اساس اساسنامه جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور صادر می‌شود اظهار داشت: اولویت صدور مجوز الکترونیکی بر اساس امتیاز کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه مدیران کانون‌ها باید با مراجعه به بخش کاربری کانون در سامانه «پرتال بچه‌های مسجد» نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند، اضافه کرد: اولویت صدور مجوز الکترونیکی بر اساس امتیاز کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است.

 

وی از فعالیت ۹۳۲ کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان خبرداد و تصریح کرد: تاکنون برای ۳۷۸ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان پرونده الکترونیک صادر شده و تعدادی مجوز هم در انتظار تایید نهایی هستند.

 

رضوانی‌نژاد برخورداری کانون از ۲ هزار امتیاز را از جمله شرایط دریافت مجوز دانست و اعلام کرد: تطبیق سن مدیر کانون بین ۱۸ تا ۵۰ سال، دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، ثبت حداقل ۲۰ عضو برای کانون‌های شهری و ۱۰ عضو برای کانون‌های روستایی در سامانه، بارگذاری مدارک، داشتن امام جماعت و تکمیل اطلاعات ارکان کانون از جمله شرایط اخذ مجوز الکترونیکی است.

 

وی با بیان اینکه سامانه «بچه‌های مسجد» فرصتی برای پیگیری موارد اداری مربوطه از طریق فضای مجازی است تا رفت و آمد مدیران کانون به مرکز استان به حداقل برسد، گفت: با توجه به تصویب اساسنامه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و براساس قانون باید مجوز مجدد برای فعالیت کانون‌ها صادر شود.

 

گفتنی است، اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در جلسه ۸۰۷ مورخ ۱۸ اردیبهشت سال ۹۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجوز الکترونیکی اساسنامه کانون های فرهنگی هنری بچه های مسجد کانون های مساجد گیلان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی فرهنگی و هنری مساجد مجوز الکترونیکی برای کانون بچه های مسجد فرهنگی هنری مساجد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سعید نورایمانی اظهار داشت:  بعد از این مهلت مجوزها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کارها فاقد مجوز محسوب می شوند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه علی رغم اطلاع رسانی های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند؛ از کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان یزد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و غیره هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز های کسب و کار خود اقدام کنند. 

به گفته وی صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید  به درگاه ملی مجوز ها به نشانی mojavez.ir   مراجعه نمایند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام است. 

نورایمانی ادامه داد: فرایند تبدیل مجوزها به الکترونیکی کاملا رایگان و با استفاده از گوشی تلفن همراه در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس