Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

آخرین ارزیابی صورت‌ گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی دی‌ ماه امسال نشان می‌دهد که گروه صنعتی ایران‌خودرو توانسته، خودروهای خود را با بالاترین سطح کیفیت افزایش دهد و در کنار پژو ۲۰۰۸ (ایران‌خودرو/ایکاپ)، دناپلاس توربو اتوماتیک را هم با پنج ستاره کیفی روانه بازار کند.

در گزارش ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)  برای بررسی اوضاع کیفی خودروهای سواری تولیدی دی‌ماه امسال، دیده می‌شود علاوه بر پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو/ایکاپ از سطح قیمتی ۲ که تاکنون همیشه با پنج ستاره کیفی تولید شده است، در دی ماه امسال خودرو دناپلاس توربو اتوماتیک از سطح قیمتی ۴ نیز مورد بررسی قرار گرفته و توانسته پنج ستاره کیفی را کامل از آنِ خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در گزارش دی ماه امسال خودروی نیومزدا ۳ شرکت بهمن‌موتور نیز که در تولیدات آذرماه موفق به کسب پنج ستاره کیفی شده بود، دیده نمی‌شود.

در سطح قیمتی ۱، تیگو ۷ مدیران‌خودرو سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است. 

 در سطح قیمتی ۲ نیز همانطور که اشاره شد، پژو ۲۰۰۸ پنج ستاره کیفی و پس از آن SWM G۰۱F چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در همین سطح قیمتی، خودروهای جک S۵، جک S۳ تیگو ۵، آریزو ۵ و SWM G۰۱ سه ستاره‌ای شده‌ و MVM X۳۳ S هم دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده است.

در گروه قیمتی ۴ در میان خودروهای سواری تولید شده در دی ماه سال جاری، علاوه بر دناپلاس توربو اتوماتیک که پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده، دناپلاس توربو (دنده‌ای)، پژو ۲۰۷ و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند. 

به گزارش ایسنا، همچنین محصولات پژو ۲۰۶ صندوقدار و بدون صندوق آن، دنا، رانا، سورن (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، پژو پارس (ایران‌خودرو فارس، تهران، کرمانشاه، خراسان، مازندران و صنایع خودروسازی فردا)، سمند تبریز و پژو ۴۰۵ خراسان توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم به خود اختصاص دهند.

در این گروه قیمتی، پژو ۴۰۵ خراسان ارتقا کیفی نسبت به ماه‌های گذشته داشته است. پیشتر این محصول در رده دو ستاره کیفی قرار داشته است.

خودروهای سواری در سطح قیمتی ٥ نیز شامل محصولات کوییک (سایپا) و کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا)، تیبا و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) و همچنین ساینا (پارس خودرو) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل‌های موجود، با هدف ارتقا کیفیت خودروها، افزایش رضایت مشتریان و ایجاد رقابت مثبت میان خودروسازان،   خودروهای تولید داخل را در دسته‌های قیمتی جداگانه، بسته به سطح کیفی و البته رضایت مشتریان، بین یک تا پنج ستاره مورد ارزیابی قرار می‌دهد که براساس آن یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

خوشبختانه چندین ماه است که دیگر خودروی تک ستاره کیفی تولید نمی‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو خودروسازان داخلی خودروهای باکیفیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI خودروهای سواری تولید پنج ستاره کیفی دناپلاس توربو سطح قیمتی ایران خودرو ماه امسال سه ستاره سطح کیفی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عباسیان اظهار کرد: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.

وی تصریح کرد: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است.

به گزارش مهر، عباسیان ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند و توسط نیرو‌های امدادی اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

بخشدار زاینده‌رود شهرستان سامان نیز گفت: یک دستگاه مینی‌بوس به‌علت نقص فنی و ناتوانی در کنترل خودرو باعث تخریب دیواره حسینیه شهر هوره شد.

به گزارش ایلنا، سید عقیل موسوی روز شنبه در گفت و گویی افزود: حوالی ظهر روز شنبه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها می‌شود. این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

موسوی به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل ۲ آقا و ۲ خانم اشاره و تصریح کرد: به علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه خسارت فوتی نداشت.

موسوی اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

هوره در ۴۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

دیگر خبرها

  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • لحظه هولناک بلعیده شدن خودروهای سواری در سیل تسوج + ویدئو
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • معمای بنزین در ایران
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو