Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: از کارخانه ها و کارگاه ها تقاضا داریم چنانچه کارهایی را به صورت نشسته می شود برای خانواده زندانیان انجام داد، با ما مشارکت داشته باشند.

«عبدالرحیم گرجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت:  از کارخانه ها و کارگاه ها تقاضا داریم چنانچه کارهایی به صورت نشسته و برای خانواده زندانیان می شود انجام داد، با ما مشارکت داشته باشند تا اشتغال 100 درصدی برای کسانیکه توانایی کار دارند انجام شود تا معضل اجتماعی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی در خصوص حمایت از خانواده زندانیان افزود: اولین حمایت پی گیری برای زندانی است که اگر از نظر زندان متنبه شده باشد به جامعه برگردد  و اشتباهات قبلی را جبران کند و جامعه وی را بپذیرد که خود، سرپرست خود خانواده باشد اما چنانچه از بعد قضایی امکانش نباشد از طریق انجمن حمایت از زندانیان به کسانیکه که خودشان داخل زندان وضعیت خانواده را اعلام می کنند بازدید انجام می شود و از لحاظ خدمات حمایت کالا، روانشناسی، روانشناختی، خانوادگی و تحصیل می توانیم به آنان کمک کنیم.

 

 

گرجی عنوان کرد: اداره زندان محصولات آنان که شامل فرش، صنایع دستی، تسبیح و خیاطی است را در فروشگاه هایی به فروش می رساند که مبلغ آن به خودشان باز می گردد که دستمزدهای آنان افزایش یافته طوریکه به قانون کار می رسد.

 

 

وی با بیان اینکه در هر مناسبتی به خانواده های زندانیان که سرپرست آنان در زندان است سبد کالا داده می شود، خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که به خانواده زندانیان ماهی گیری یاد دهیم که اینک برای این خانواده ها سوله هایی در شهرک کارگاهی بجنورد داریم که چنانچه امکان کارکردن خانم برای قالیبافی و خیاطی باشد کار مهیا است و همه امکانات از جمله چرخ خیاطی، سوله، آب، برق و غیره به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد و محصولات تولیدی شان را به فروش می رسانند که در بحث فروش هم به آنان کمک می شود.

 

 

وی با اشاره به آزادی زندانیان تصریح کرد: امسال آزادی آنان در این استان خوب بوده که تلاش می کنیم از 77 نفر جرائم غیرعمد که با کمک ستاد دیه و خیرین کارهایشان را انجام دهیم و همچنین برای جرائم عمد هم اگر زندانی متنبه شده باشد آنان را هم کمک خواهیم کرد و فرهنگ سازی می کنیم خیرین هم به دنبال کمک به آزادی آنان باشند که در صورت خروج از زندان به جامعه برگردد و سرپرست خانوار خود باشد.

 

 

هم اینک حدود هزار و ۴۰۰ نفر در زندان های خراسان شمالی تحمل حبس می کنند.

 

 

در هر یک از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.

 

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: زندانیان خراسان شمالی اشتغال خانواده زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان