Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@19:18:51 GMT

ربیعی : از محرم حلالیت می‌طلبم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۸۵۵۲

ربیعی : از محرم حلالیت می‌طلبم

محمد ربیعی در برنامه سلام صبح بخیر و در مورد پرخاشگری نیمکت تیم های لیگ برتری به نکات جالبی اشاره کرد و در جایی از صحبت هایش اشتباهاتش را هم قبول کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، او به سعید اکبری – مجری برنامه گفت: خود من در بازی با ذوب آهن از داور بازی کارت زرد دریافت کردم (با خنده) اما گاهی اواقات اعتراض به داوری اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این را البته اعتراض به داوری تعریف نمی کنم. گاهی با داور در مورد یک صحنه اختلاف نظر پیدا می کنم. داوران قابل احترام و بدون شک جز قشر زحمتکش فوتبال به حساب می آیند. 

 

محمد ربیعی در واکنش به این سوال که تنها اعتراض به داوری مطرح نیست و گاها نیمکت های دو تیم به هم پرخاشگری می کنند؛ گفت: این یک مسئله شخصی است و من دوست ندارم در مورد آن صحبتی داشته باشم. همیشه تلاشم بر این بوده که به اساتید خود احترام بگذارم. در جریان بازی رقابت وجود دارد و هر نیمکتی سعی می کند برنده بازی باشد. من مربی جوانی هستم و اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کنم. البته من نزدیک به 12 – 13 سال است که سرمربیگری می کنم و همیشه در این مدت سعی کردم به همکاران و اساتید خود احترام بگذارم. 

 

سرمربی موفق و جوان مس رفسنجان بار دیگر تکرار کرد گاهی اعتراض به داوری اجتناب ناپذیر است و ادامه داد: این شاید به خاطر تعدد داوران در بازی های این فصل باشد. برخی از اشتباهات سرنوشت بازی ها را تغییر می دهد با این حال و در هر شرایطی باید به داور احترام بگذاریم. نمونه اش در بازی با سپاهان ما گلی زدیم که بعد از 3 – 4 دقیقه برگشت داده شد و سبب اعتراضات شدید از سوی نیمکت ما شد که من همین جا از محرم نوید کیا که دیشب در برنامه فوتبال برتر به من لطف داشت عذرخواهی می کنم. و اگر رفتار من داوری یا کادر فنی تیمی را آزرده خاطر کرده حلالیت می طلبم.

محمد ربیعی (مربی) مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد ربیعی مربی مس رفسنجان اعتراض به داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهت برنابئو همه را وادار به احترام می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند که برای پوشش و تماشای بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ راهی سانتیاگو برنابئو شده با احترام به لوگوی باشگاه میزبان بر روی آن پا نگذاشت.

در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف همدیگر می‌روند و پس از تساوی ۲-۲ در دیدار رفت، تلاش می‌کنند که با پیروزی در بازی امشب به فینال این رقابت‌ها صعود کنند.

یکی از نکات جالب پیش از شروع بازی، ویدئویی است که از ریو فردیناند، ستاره سابق منچستر یونایتد منتشر شده است. او که از طرف شبکه تی‌اِن‌تی اسپورت برای پوشش بازی امشب در سانتیاگو برنابئو حضور دارد، در حال قدم زدن در کنار زمین بود که با پرچم رئال مادرید مواجه شد اما تصمیم گرفت مسیرش را تغییر دهد و بر روی لوگوی باشگاه پا نگذارد.

هواداران در فضای مجازی از این کار فردیناند تمجید کرده‌اند و خود او نیز ویدئو را در صفحه شخصی توییترش پست کرده و نوشته: «به لوگو احترام بگذار. بهترین استادیوم حال حاضر جهان.»

امشب با دیدار دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ فینالیست دوم لیگ قهرمانان این فصل مشخص می‌شود. برنده این دیدار در فینال که در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود، مقابل بروسیا دورتموند قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ابهت برنابئو همه را وادار به احترام می‌کند (عکس)
  • محرم فقط یکروز آرزوی باخت سپاهان را دارد!
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)