Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@00:24:25 GMT

خرید انواع اتصالات فشار قوی از آهن یک

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۸۸۳۹

اتصالات فشار قوی در حوزه‌های صنعتی، کاربردهای فراوانی دارند. حوزه‌هایی مانند صنعت نفت ،گاز و پتروشیمی به دلیل ماهیت این نوع از فعالیت ها است که اتصالات فشار قوی دارای استاندارد های سختگیرانه هستند و شرکت هایی مثل شرکت نفت و گاز ایران فقط شرکت های به خصوصی را به عنوان شرکت های تایید شده در تولید این محصولات قبول دارند و فقط اجازه نصب اتصالات آن شرکت ها را در سازه های خود می دهند فلنج‌ ها، زانویی، تبدیل و مغزی و سه راهی از انواع اتصالات فشار قوی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بحث انواع این اتصالات، فراتر از چند مورد گفته شده است. دلیل نام این اتصالات هم کامل مشخص است فشار بالای سیال عبوری در این تجهیزات می‌باشد. این نوع اتصالات را می‌توان بر اساس نوع و جنس به سه دسته کلی تقسیم کرد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

اتصالات فشار قوی چیست؟

اتصالات فشار قوی برای انتقال سیالات در صنایع پتروشیمی به کار می‌روند. سیالاتی که فشار بالایی حتی تا 60.000psi دارند. انواع لوله و اتصالات صنعتی در این روش از انتقال سیالات، کاربرد زیادی دارند. به طور معمول، اتصالات صنعتی فشار قوی از نوع جوشی  و دنده ای می‌باشند که از جنس استینلس استیل و یا فولاد هستند.

اتصالات فشار قوی غیر از انتقال سیالات، برای انتقال گاز، بخار و هوای فشار بالا نیز استفاده می‌شوند. خوب است بدانید که اتصالات فشار قوی در کلاس‌های متفاوتی تولید می‌شوند. کلاس‌های 2000، 3000، 5000، 6000 و 9000 از جمله رایج‌ترین کلاس‌های یک نوع اتصالات صنعتی فشار قوی فولادی به شمار می‌رود. البته تنوع اتصالات صنعتی فشار قوی، فراتر از این موارد است.

انواع اتصالات فشار قوی اتصالات فشار قوی فولادی ساکت

یک نوع از اتصالات فشار قوی، نوع ساکت ولد آن است. ساکت ولد به صورت عامیانه جوشی گفته می شود این نوع اتصالات را با جوشکاری به لوله ها و دیگر اتصالات متصل می کنند و نصب آن ها نسبت به اتصالات دنده ای دائمی تر تلقی می شود. اتصالات فشار قوی ساکت ولد در صنایع نیروگاهی، پزشکی، آتشنشانی و پتروشیمی بسیار پرکاربرد شناخته می‌شود. به طور معمول، این اتصالات از جنس کربن استیل، فولاد و استنسل استیل تولید می شوند و دارای کلاس های 3000 و 6000 و 9000 می باشند. از انواع اتصالات فشار قوی ساکت ولد می توان به  زانویی، سه راهی، کپ، تبدیل، بوشن تبدیل، مهره ماسوره و بوشن کامل اشاره نمود. در لیست زیر به شرح مختصری از کارایی برخی  از این اجزا پرداخته ایم.

زانویی ساکت ولد، برای تغییر جهت سیال استفاده می‌شود. سه راهی ساکت ولد می‌تواند یکی از دو نوع تبدیلی و ثابت باشد. نوع تبدیلی این وسیله برای انشعاباتی که سایز کوچک‌تر از خط اصلی دارند، کاربردی است. کاربرد کپ برای مسدود کردن انتهای لوله است. بوشن کامل ساکت ولد، به منظور اتصال 2 لوله به صورتی که بتوان در صورت نیاز آن ها را جدا نمود استفاده می شود و باید 2 لوله به دو سمت بوشن جوشکاری شود. مهره ماسوره ساکت ولد دارای سه جزء است که باید به هم اتصال پیدا کنند.

 

اتصالات فشار قوی دنده‌ای

اتصالات فشار قوی دنده‌ای هم مانند اتصالات فشار قوی ساکت ولد برای استفاده در محل های با فشار بالا استفاده می شوند اما نحوه اتصال آن ها به لوله ها و به هم متفاوت از اتصالات ساکت ولد می باشد. برای نصب این اتصالات باید لوله ها و تجهیزاتی که به آن ها متصل می شود را در محل نصب رزوه نمود و با استفاده از متریال های آب بندی مناسب نسبت به محل استفاده اتصالات محل رزوه را پوشانده و سپس 2 قطعه را متصل نمود

اتصالات فشار قوی دنده ای در کلاس های 2000 و 3000 و 6000 تولید شده و در جنس های فولادی و استینلس استیل به بازار عرضه می شوند

اتصالات بنکن چیست؟

اتصالات بنکن همانند اتصالات فشار قوی برای انتقال سیالات و گازها استفاده می‌شود. با این تفاوت که اتصالات بنکن فقط از نوع فولادی هستند. و به صورت جوشی به هم متصل می شوند اتصالات بنکن در انواع رده های 20 و 40 و 80 و 160 و ... تولید شده و محل مصرف اصلی آن ها نیروگاه ها و پالایشگاه ها می باشد. این نوع اتصالات که مانند لوله های بدون درز به صورت بدون درز تولید شده و به دلیل موارد مصرف مهم آن دارای استاندارد های سخت گیرانه تولید است.

از انواع اتصالات بنکن می توان به زانوی 45 و 90 درجه ، سه راهی مساوی و تبدیلی ، تبدیل ، ریترن ، چهار راه  و چپ نام برد.

گروه بازرگانی آهن یک عرضه کننده انواع اتصالات بنکن وارداتی و ساخت داخل در رده های مختلف با قیمت های رقابتی می باشد.

در کنار اجزای اتصالات بنکن نیاز است تا وسیله‌ای کاربردی همانند فلنج داشته باشید. فلنج به شما کمک می‌کند تا تجهیزات مورد نیاز را به لوله ها و اتصالات متصل نمایید.

فلنج چیست و چه کارایی دارد؟

فلنج برای اتصال ساده و آسان انواع اتصالات و تجهیزات به هم و همچنین خطوط لوله استفاده می شوداستفاده از فلنج ها در محل هایی که از اتصالات فشار قوی و اتصالات بنکن استفاده می شوند مانند پالایشگاه ها بسیار چشم گیر تر و مهم تر است. زیرا بعد از استفاده از فلنج می‌توانید تجهیزاتی که به آن متصل شده اند را به سادگی باز کنید. تنها کافی است که از پیچ و مهره استفاده کنید تا فلنج را باز و بسته نمایید. فلنج‌ ها انواع متفاوتی دارند.

فلنج ها در محل های متفاوت  و به صورت متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند ممکن است یک سر فلنج با جوشکاری به لوله ها متصل شده باشد یا به صورت دنده ای بوده و به لوله و اتصالات دنده ای متصل باشد اما همیشه یک سر فلنج ها به صورت سوراخ دار می باشد و با پیچ و مهره به فلنجی دیگر یا تجهیزات متصل می شود

با توجه به کارایی که فلنج دارد، جنس آن می‌تواند متفاوت باشد. چدن، آلومینیوم، برنج، برنز و پلاستیک از انواع متریال‌های یک فلنج هستند.

انواع فلنج های پر مصرف عبارتند از : فلنج گلودار ، فلنج تخت ، فلنج دنده ای ، فلنج کور ، فلنج اسلیپون

قیمت فلنج

قیمت فلنج با توجه به متریال‌هایی که دارد، می‌تواند متفاوت باشد. فلنج‌هایی که مورد مصرف در محل های حساس هستند نیاز به گذراندن تست های مختلف و دریافت سرتیفیکت های مورد نیاز هستند و این موضوع در قیمت ها آن ها تاثیر گذار می باشد

خرید اتصالات فشار قوی ، اتصالات بنکن و  انواع فلنج ها از گروه بازرگانی آهن یک

با توجه به تحریم‌هایی که کشور ما را تهدید می‌کنند، خرید اتصالات فشار قوی با کیفیت بالا دقدقه همیشگی مصرف کنندگان و پیمانکاران عرصه صنعت می باشد . گروه بازرگانی آهن یک تنها وارد کننده اتصالات فشار قوی تی تایوان (Both-Well) می باشد این شرکت با وجود تحریم‌ها توانسته است که کالاهای خاص مورد نیاز صنعت پتروشیمی و نیروگاهی را با قیمت  مناسب برای تمامی خریداران فراهم کند.

برای دریافت قیمت روز انواع اتصالات فشار قوی ، اتصالات بنکن و فلنج و هم چنین قیمت آهن می توانید به سایت ( Ahan1.com ) مراجعه فرمایید.

منبع: الف

کلیدواژه: استفاده می شود انتقال سیالات اتصالات صنعتی اتصالات بنکن نوع اتصالات لوله ها لوله ها دنده ای سه راهی فلنج ها شرکت ها آهن یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

جدیدترین قیمت انواع لپ تاپ‌های ایسر (ACER) موجود در بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # لپ‌تاپ سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!
  • سناریو BBC برای کاهش فشار بر رژیم صهیونیستی
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فشار نهاد‌های امنیتی صهیونیست برای توافق آتش بس با حماس
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • برای بارداری در سن بالا باید این چکاپ ها را انجام دهید + فیلم
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار