Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی، گفت: رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران باید با تدبیر و در چارچوب قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و ضوابط قانونی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: به منظور حمایت از فعال کردن واحد‌های تولیدی و خدماتی باید تمامی ابعاد کار مورد ارزیابی قرار گیرد.

موحد بیان داشت: در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان به منظور حل مشکلات یک کارخانه آرد در جیرفت مقرر شد موضوع تخصیص گندم به این کارخانه در جیرفت مورد موافقت قرار گیرد و مقرر شد اداره کل غله استان امور را تا حصول نتیجه طی دو ماه آینده پیگیری کند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تاکید کرد: در این نشست همچنین مقرر شد به منظور راه اندازی یک واحد مرغداری نیز بررسی‌های تخصصی لازم از سوی سازمان بازرسی انجام شده و در جلسه بعد پیشنهاد مشخص و قابل اجرا در این زمینه ارائه شود.

موحد گفت: در رابطه با ایجاد و حل مشکلات باغ مادری مرکبات به عنوان یک طرح ملی نیز پیگیری‌های لازم انجام شد.

 در این نشست مشکلات تمدید کارت بازرگانی فریکو سیرجان با اشتغال مستقیم بیش از هزار نفر حل و موانع موجود در مسیر واحد‌های تولید مرغداری دارزین، کارخانه آرد جیرفت و ایجاد باغ مادری مرکبات مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو