Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@10:59:13 GMT

خروج وینگر چپ پرسپولیس از فهرست یحیی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۹۰۵۱

خروج وینگر چپ پرسپولیس از فهرست یحیی

فرارو – بسیاری از باشگاه‌ها برای شروع نقل و انتقالات زمستانی لحظه شماری می‌کنند تا با تقویت تیمشان، مسیر روشن تری را برای نیم فصل دوم ترسیم کنند. در این بین، پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی هم مستثنی نیست و همان طور که پیش‌تر مدیران این باشگاه هم تایید کرده اند در پی خرید بازیکنان تازه نفس هستند.

البته که این مورد فقط یک روی سکه است، چون ورود بازیکنان جدید به معنی خروج عده‌ای از بازیکنان کنونی پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه مدیران باشگاه با واژه‌ها بازی می‌کنند و از خروج قرضی نام می‌برند، ولی در واقعیت موجود خللی ایجاد نمی‌کند: اینکه این دسته از بازیکنان در تفکرات یحیی گل محمدی جایی ندارند.

اگرچه هنوز از فهرست خروجی‌های پرسپولیس به صورت رسمی نامی برده نشده، ولی به نظر می‌رسد باید علی شجاعی، وینگر این تیم که از نساجی راهی پرسپولیس شد را یکی از همین خروجی‌ها دانست. او از زمان ورودش به باشگاه هرگز فرصتی برای بازی به صورت متوالی به دست نیاورده و یکی دوباری هم که بازی کرده به دلیل مصدومیت سعید آقایی مدافع چپ این تیم بوده است.

نکته مهم اینکه شجاعی از اینکه در پست تخصصی اش که همان وینگر است به بازی گرفته نشده دل خوشی ندارد. این عدم دلخوشی به این معنی است که او ترجیح می‌دهد در چشم یحیی به عنوان یک وینگر دیده شود. درست از همین لحظه است که کار برای او سخت می‌شود؛ واقعیت این است که پیوستن مهدی ترابی به پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری جا را برای علی شجاعی تنگ می‌کند.

به گزارش فرارو، ترابی در همان پستی بازی می‌کند که شجاعی آرزویش را دارد. پس تا همینجا یک رقیب به فهرست رقبای بیشمار شجاعی در پرسپولیس اضافه شده است. از این گذشته، با اضافه شدن مهاجمان پرسپولیس در نیم فصل دوم، آن وقت امید عالیشاه هم دوباره از فهرست مهاجمان خارج می‌شود و به جمع وینگر‌های پرسپولیس اضافه می‌شود.

این بدان معنی است که نیاز پرسپولیس در پست وینگر برای ادامه رقابت‌های فصل، در همه جبهه ها، تامین شده است و علی شجاعی با ماندنش در باشگاه به آینده فوتبالی اش ضرر می‌زند. با توجه به اینکه او حتی در ترافیک سبک نیم فصل پرسپولیس هم جایی برای بازی در ترکیب اصلی به دست نیاورده، بعید است در پرسپولیس برای ادامه فصل جایی داشته باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان پرسپولیس علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس