Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصلان کاراتسف با شکست گریگور دیمیتروف به نیمه نهایی اوپن استرالیا رسید.

اصلان کاراتسف بار دیگر شگفتی خلق کرد و با شکست گریگور دیمیتروف، راهی نیمه نهایی اوپن استرالیا شد.

مقایسه تنیس در زمین های مختلف؛ چه تفاوت هایی میان زمین رس، چمن و هارد کورت وجود دارد؟

اوپن استرالیا 2021 | حذف ناباورانه دومینیک تیم؛ مرد شماره 3 تنیس جهان حرفی مقابل دیمیتروف نداشت

اوپن استرالیا 2021 | تقابل نواک جوکوویچ و الکساندر زورف در یک چهارم نهایی

اوپن استرالیا 2021 | رویارویی نادال و سیتسیپاس در یک چهارم نهایی؛ جدال جذاب روس ها

در جريان اولين ديدار مرحله يک چهارم نهايى اپن استراليا، اصلان كاراتسف 27 ساله كه رنک 114 ATP را در اختيار دارد و براى اولين بار به يک گرند اسلم راه يافته، با نتيجه 1-3 از سد گريگور ديميتروف گذشت تا به اولين تنيسور در عصر جديد تنيس (1968به بعد) تبديل شود كه در اولين تجربه خود در يک گرند اسلم به نيمه نهايى مى رسد و همچنين تنها پنجمين تنيسور عصر جديد تنيس باشد كه از جدول مقدماتى به نيمه نهايى يک گرند اسلم مى رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

كاراتسف كه در ست اول ابتدا موفق به بريک ديميتروف شد، 2 بار پياپى توسط بازيكن بلغار بريک شد و 6-2 ست نخست را واگذار كرد اما در 3 ست بعدى با نتايج 4-6، 1-6 و 2-6 توانست بخت هجدهم اين رقابت ها را شكست دهد تا به نيمه نهايى برسد. ديميتروف در اواسط بازى احساس ناراحتى كرد و حتى دقايقى بازى به اين دليل متوقف شد . برنده ديدار نواک جوكوويچ و الكساندر زورف، حريف كاراتسف در نيمه نهايى مى شود. لازم به ذكر است كه با صعود كاراتسف به نيمه نهايى، به طور حتم شاهد حضور 2 تنيسور روس در مرحله بعد خواهيم بود.

اخبار داغ 

بهرنگ علوی: تحویل سال مادر علی برای مان دعا کرد، کرونا برود و پسرش داماد شود بیانیه مشترک علی کریمی و مهدی مهدوی ‌کیا: شعارمان فوتبال پاک و مبارزه با فساد است خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هواداران بارسلونا و ایجاد صدا با مواد آتش زا مقابل هتل پاری سن ژرمن / عکس داوید آلابا تا ساعاتی دیگر جدایی خود از بایرن مونیخ را اعلام می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اوپن استرالیا 2021 نیمه نهایى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.  

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا