Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:54:47 GMT

همسرکشی پایان یک درگیری خانوادگی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۹۱۲۹

همسرکشی پایان یک درگیری خانوادگی

فرمانده انتظامی آمل از قتل یک زن به دست همسرش خبر داد و بیان کرد: این قاتل پدرزن خود را نیز به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ ذات‌الله رضوانی در این‌باره اظهار کرد: یک تبعه کشور افغانستان در یک درگیری همسرش را که او نیز تبعه افغانستان بود، با ضربات چاقو به قتل رساند.

وی افزود: پدرزن این قاتل برای میانجیگری وارد نزاع خانوادگی دختر و دامادش شد، اما قاتل او را نیز به‌شدت مجروح کرد که هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آمل گفت: قاتل پس از وقوع جنایت بلافاصله از صحنه متواری شد، اما با کار اطلاعاتی گسترده نیروی انتظامی آمل، در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

منبع: ایلنا

کد خبر 475377

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل همسركشي فرمانده انتظامی آمل قاتل مجروح قتل عمد قتل خانوادگی سلاح سرد حمله با چاقو درگیری خانوادگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد محمدی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان شوش در استان خوزستان گفت: روز یکشنبه ۲ پسر دانش‌آموز بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آنها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.

بیشتر بخوانید: ماجرای مرگ مرموز زن میانسال در حمام خانه‌اش

وی افزود: این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد و او را به بیمارستان منتقل کردند. اما ساعتی بعد پسر نوجوان جان باخت و بدین‌ترتیب دستور شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده این دانش‌آموز که از ماجرا باخبر شده بودند، ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل را که یک پسر ۱۴ ساله است به پلیس معرفی کردند و پس از تشکیل پرونده، وی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229110 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی