Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@16:00:49 GMT

افتتاح گلخانه چهار هکتاری دهنگ بستک

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۹۵۵۱

افتتاح گلخانه چهار هکتاری دهنگ بستک

گلخانه چهار هکتاری دهنگ بستک با سرمایه گذاری ۷۵میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  ۹ واحد گلخانه ای به مساحت چهار هکتار با حضور همتی استاندار هرمزگان،غلامپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهادکشاورزی هرمزگان و جمعی از مسوولین به بهره برداری رسید.

این ۹ واحد گلخانه ای در مجموع با سرمایه گذاری ۷۵میلیارد ریال احداث شده که ۱۸میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانکی و ۵۷میلیارد آن آورده شخصی متقاضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتمع گلخانه ای دهنگ بستک در مساحت ۲۰ هکتار در قالب ۳۰واحد احداث شده است که سالانه توانایی تولید یک هزار و ۶۰۰ تن محصول گلخانه ای دارد.

با بهره برداری از ظرفیت گلخانه ای بهره داری شده در روز جاری، زمینه اشتغال ۲۵نفر فراهم شده است.

همچنین ۴۴نفر به صورت دائم و ۱۲۰نفر نیز به صورت فصلی در مجتمع گلخانه دهنگ بستک اشتغال دارند.

گفتنی است؛ عملیات زیربنایی شامل حصارکشی، خیابان کشی، چاه، شبکه برق، استخر ، آبشیرینکن توسط جهادکشاورزی انجام گردیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان گلخانه اشتغالزایی دهنگ بستک گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر پورخردمند در بازدید از این طرح گفت: مجتمع فرهنگی مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی  در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد