Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:44:46 GMT

سرعت باورنکردنی آلفونسو دیویس در زمین یخ‌زده (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۹۵۶۱

آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، در دیدار شب گذشته این تیم برابر آرمینیا بیله فلد رکورد سرعتی معادل 35.6 کیلومتر بر ساعت را در بازی ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته بایرن مونیخ برابر آرمینیا بیله فلد و در حالی که باواریایی ها مجبور شدند برای کسب حداقل یک امتیاز از این بازی حسابی از جان مایه بگذارند، آلفونسو دیویس موفق شد رکورد سرعت 35.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 کیلومتر بر ساعت را در این بازی به نام خود ثبت کند.

 

صدرنشین بوندسلیگا که در پایان نیمه اول خود را 2-0 باخته می دید مجبور شد برای برگرداندن نتیجه حسابی تلاش کند.

 

آلفونسو دیویس که به سختی شکار دوربین ها شده است، در یک صحنه مجبور شد به سرعت به عقب بازگردد و مانع گلزنی دوباره مهاجم حریف شود. او موفق شد و خطر را از روی دروازه دفع کرد.

 

 

 

در روزهای اخیر بارش برف سراسر آلمان را سفیدپوش کرده است و زمین بازی دیشب دو تیم نیز سراسر پوشیده از برف بود. دیدن سرعت دیویس در آن شرایط غیرممکن واقعا پدیده ای عجیب و غریب و استثنایی بود.

 

هواداران در واکنش به تصاویر استارت سریع و سرعت باورنکردنی آلفونسو دیویس گفته اند که این بازیکن 20 ساله حتما ابر انسانی است که محدودیت های بشری روی او تاثیری ندارد و یا کد تقلب می زند!

 

یکی از کاربران نوشته: "پسره مثل فراریه!"

 

 

کاربر دیگری توییت کرده: "او کاناداییه، بلده چطور توی برف بدوه."

 

 

دیگری نوشته: "برف قدرت های استثنایی او را فعال می کند."

 

 

کاربر دیگری توییت کرده: "با بقیه بازیکنان خیلی کند هستند یا روی او موتور نصب شده."

 

 

دیگری نوشته: "واقعا از اینکه یک کانادایی می تواند آنقدر سریع در برف بدود تعجب کرده ایم؟ ولی جدی عجب بازیکنیه این آلفونسو دیویس. یک استعداد در سطح جهانی از کانادا."

 

 

کاربر دیگری نیز توییت کرده: "وقتی اسپرینت اسپید رو تو فیفا روی 100 می گذاری"

آلفونسو دیویس بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلفونسو دیویس بایرن مونیخ آلفونسو دیویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تنها چهار بازی دیگر تا ثبت بهترین فصل تاریخ خود فاصله دارد. پاریسی ها تا اینجا قهرمان سوپرجام و لیگ فرانسه شده اند و حالا در لیگ قهرمانان و جام حذفی می خواهند قهرمان شوند.

پاریس به فینال جام حذفی رسیده و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز فردا به مصاف دورتموند می رود.

مکسول، ستاره برزیلی سابق پی اس جی، نقش لوئیس انریکه در تیم پاریسی را ستود: «بزرگترین تغییر در زمین رخ داد. لوئیس انریکه ثبات را در بازی به پی اس جی داده و این ارزشمند است. این باعث می شود همه به موقعیت خود در زمین واقف باشند و سپس خلاق تر و کارآمدتر کار کنند. صادقانه بگویم، از ابتدای فصل و زمانی که دیدم لوئیس انریکه چه می کند، اعتماد به نفس بیشتری گرفتم. من هنوز هوادار پی اس جی هستم و درست است که تیم بازیکنان بزرگی دارد و در راس‌شان امباپه که بیش از 40 گل زده، اما معمار موفقیت های پی اس جی لوئیس انریکه است.»

مکسول در مورد اعلام جدایی امباپه در ماه فوریه گفت: «این خبر آشوبی در رختکن ایجاد نکرد. وقتی بازیکن هستید می دانید که هر سال عده ای باشگاه را ترک می کنند و این نمی تواند شما را آزار دهد. ما قبلاً هر تابستان در مورد جدایی امباپه صحبت می کردیم. بعد از آن جو باشگاه چندان مثبت نبود. ما هر روز در مورد این موضوع صحبت می کردیم که کمی طاقت فرسا است. اما رختکن با درایت انریکه قوی باقی ماند و او اجازه نداد تصمیم امباپه باعث به هم ریختن تیم شود.»

دیگر خبرها

  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • ببینید | علت باورنکردنی برکناری باسوادترین مدیر صدا و سیما به روایت رضا پورحسین
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • عکس| تغییر چهره باورنکردنی حسام نواب صفوی
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • تصاویر باورنکردنی از خشونت علیه زنان