Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، براساس گزارش گروه کارشناسی رتبه بندی IMI-100 در بیست و سومین دوره رتبه بندی 500 شرکت برتر کشور که توسط سازمان مدیریت صنعتی در 26 بهمن ماه سال جاری در محل همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، شرکت لیزینگ اقتصاد نوین توانست برای نخستین بار در میان شرکت های بزرگ گروه واسطه گری مالی، مقام نخست از نظر بازده فروش را از آن خود نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دوره، لیزینگ اقتصاد نوین با 4رتبه صعود نسبت به دوره پیش، توانست جایگاه ویژه ای را کسب نماید و بین 14 شرکت گروه واسطه گری­های مالی به عنوان پیشتاز از نظر بازده فروش(105.21درصد) مفتخر به دریافت لوح گردید. این درحالی است که میانگین صنعت در شاخص بازده فروش، 62 درصد بوده است.

 در این گروه، به ترتیب، شرکت های تامین سرمایه نوین(هولدینگ) با96.70 درصد و تامین سرمایه لوتوس پارسیان با 86.83 درصد در ردیف های بعدی قرار گرفتند.

علاوه بر این، بررسی مقایسه ای نشان می­دهد شرکت لیزینگ اقتصاد نوین، در این دوره، به نسبت دوره گذشته،9.3 درصد رشد در شاخص سود قبل از کسر مالیات و 1.4رشد در شاخص ارزش افزوده را نیز تجربه کرده است.

لازم به ذکر است سازمان مدیریت‌صنعتی کشور از سال 1377 رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایـــه می نماید و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

پربیننده ترین ۵ نکته رمز پول بانک‌ مرکزی/ ویرایش اولیه سند جامع رمز پول را تهیه کردیم تحریم بانک مرکزی اصلی‌ترین مساله در مذاکرات آتی است میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی افزایش یافت/ بیش‌ترین مبلغ تسهیلات به تهران رسید حمایت‌های کرونایی بانک‌ها از مردم و مشاغل چگونه بود؟ عزم بلند بانک تجارت برای تامین منافع سهامداران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لیزینگ اقتصاد نوین لیزینگ اقتصاد نوین رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی

به تازگی گمرک ایران لیست دریافت کنندگان ارز و واردکنندگان عمده کشور را منتشر کرده در حالی که قرار بود بانک مرکزی از فهرست مذکور رونمایی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده اصلی کشور طی سال 1402 را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران،وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

به گزارش تسنیم، در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود 42 درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام 53 درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود 112 درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع 123 درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی 52درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین های واردات 1402 واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون 236 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم،چندی قبل بانک  مرکزی اعلام کرده بود؛ جزییات ارز تخصیص یافته و تامین شده برای شرکتهای مختلف را منتشر خواهد کرد. جزئیات این فهرست میتواند تا حدودی وضعیت اولویت دهی تخصیص ارز  به شرکتها و بنگاههای اقتصادی را شفاف کند. این درحالی است که هنوز خبری از فهرست بانک مرکزی نیست و گمرک وضعیت واردات سالهای 1402 و 1401  صد شرکت بزرگ را منتشر کرده که از این طریق میتوان یک براورد اولیه از میزان ارز دولتی و نیمایی تخصیص یافته به این شرکتها در دست داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران