Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:31:59 GMT

مجوز مجلس برای طرح مجدد «شفافیت آرای نمایندگان»

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۹۷۳۰

مجوز مجلس برای طرح مجدد «شفافیت آرای نمایندگان»

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تقاضای جمعی از نمایندگان برای طرح مجدد موضوع شفافیت آرای نمایندگان در صحن علنی مجلس در دستور کار قرار گرفت.

نمایندگان مجلس با ۱۸۷ رای موافق، ۳۸ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع از مجموع ۲۳۶ نماینده حاضر در جلسه علنی با مجوز برای طرح مجدد موضوع شفافیت آرای نمایندگان موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس طی نامه ای درخواست کردند تا طرح شفافیت آرای نمایندگان مجددا در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

کد خبر 5148382 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی طرح شفافیت آرای نمایندگان نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف روسیه هیئت دولت مجمع تشخیص مصلحت نظام عبدالرضا رحمانی فضلی برجام ستاد انتخابات کشور ایالات متحده امریکا اسحاق جهانگیری شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود