Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیر درمان بیمارستان میلاد اهواز گفت: عمل سخت و تقریبا نادر بارداری دوقلو در رحم دوشاخه در اهواز با موفقیت انجام شد. - اخبار استانها -

حسن  نژاد کوتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: بارداری دوقلو در رحم دو شاخه و عمل زایمان آن برای مادر و نوزاد بسیار مخاطره آمیز است که با تلاش همکاران متعهد این عمل با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان بیمارستان میلاد اهواز با بیان اینکه اقدامات مثبت باید برای ایجاد امید در جامعه بازگو شود ، افزود: مردم باید در جریان اخبار خوب قرار بگیرند تا امید به زندگی در آنان افزایش پیدا کند.

هزینه‌‌های سنگین یک تاریخ تولد رُند/ سزارین لاکچری گویا مختص ایران است!"سزارین لاکچری" بازی با جان نوزاد+ فیلمرئیس نظام پزشکی استان همدان: برخورد قضایی در انتظار پزشکانی که سزارین مناسبتی انجام دهند

کیمیا قاسمی، متخصص زنان و زایمان که مسئولیت این عمل را بر عهده داشت درباره این عمل گفت: حاملگی در رحم دو شاخ خودش یک اتفاق نادر است اما حاملگی دوقلو در یک شاخ بر منحصر به فرد بودن این مورد افزوده بود.

وی تاکید کرد: بیمار ساعت 2 شب به بیمارستان مراجعه کرد. و به خاطر شرایط خاصی که داشت پذیرش شد و دچار چسبندگی های شدید داخلی شده بود ولی به هر تقدیر دو نوزاد را به سلامتی از رحم خارج کردیم.

قاسمی با بیان اینکه مادر به شدت دچار خونریزی حین عمل شد که همین امر استرس و نگرانی بسیاری به من و همکارانم وارد کرد بیان داشت: قریب به دو ساعت مشغول مراقبت و تزریق خون و نگهداری شرایط مادر بودیم و با کمک خدا توانستیم جان مادر را نجات بدهیم.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رحم دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»

همایش «قدس از چشمان آقای نادر» به مناسبت دومین سالگرد عروج نادر طالب زاده عصر امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه هنری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد