Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با چهل و یکمین هفته پویش الف – ب- ایران با حضور ویدئو کنفرانسی رضا اردکانیان وزیر نیرو، پنج پروژه بزرگ برق رسانی به ارزش ۴۳۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: این پروژه‌ها شامل پست انتقال ۴۰۰ کیلوولت جهانبین، پست سیار دشتک و توسعه پست ۶۳ کیلوولت شهرستان فارسان، افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت فرادنبه، توسعه و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق و برق رسانی به چهار روستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برق‎ رسانی به روستاها، خدمتی به روشنی امید

او با اشاره به اینکه در هشت سال گذشته یک هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان طرح‌های برقی رسانی در سطح استان افتتاح شد افزود: بهره برداری از این پروژه‌ها ضمن ایجاد زیر ساخت تامین برق صنایع فوق سنگین، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و پست‌های ۶۳ کیلوولت، کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ، محرومیت زدایی و اشتغال پایدار را به دنبال خواهد داشت.

فرهزاد در توضیح برق رسانی به چهار روستا در قالب این پویش اضافه کرد: روستا‌های کریم آباد، دره گرم، تنگ هونی و منصور آباد در شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ و لردگان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و ۴۱ خانوار برق دار شده است.

او ادامه داد: طی اجرای دو مرحله پویش الف ب ایران در چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹ در مجموع ۷۳۲ میلیارد تومان پروژه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

پست انتقال ۴۰۰ کیلوولت جهانبین واقع در شهر فرادنبه با ۴۰۰ مگاوات ظرفیت، سومین پست انتقال برق استان چهارمحال و بختیاری است که در زمینه توسعه زیر ساخت‌های صنعتی بویژه صنعت فولاد، بسیار راهبردی است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه برق رسانی وزیر نیرو میلیارد تومان برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر