Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:21:26 GMT

جدیدترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۹۸۶۰

جدیدترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۱

سامسونگ یکی از شرکت‌های شناخته شده‌ای است که سال‌هاست در کشور ایران فعالیت داشته و در کنار سایر شرکت‌های ساخت موبایل به رقابت می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ۱۹ کالا ، از سال ۲۰۱۹ این شرکت یک بازنگری کلی را در رابطه با خط تولید گوشی‌های خود انجام داد. اکنون این شرکت در بخش میان رده دو خط تولید مجرا داشته و مدل‌های زیادی را از سری a و سری m هر ساله راهی بازار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ در خط تولید a و خط تولید m خواهیم پرداخت.

جدیدترین گوشی سامسونگ

شاید شما هم قصد خرید گوشی را داشته باشید و یکی از مدل‌های سری a را مد نظر داشته باشید؛ اما سوالی که برای اکثر کاربران پیش می‌آید این است که گوشی‌های تولید سری a سامسونگ چه فرقی با سری m این برند دارد و سامسونگ در کل در راه‌اندازی این دو خط تولید چه سیاستی را دنبال می‌کند.

جدیدترین گوشی سامسونگ سری a

جدیدترین گوشی سامسونگ سری a ، گوشی سامسونگ ای ۱۲ محسوب می‌شود که یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه این برند است. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ای ۱۲ برای آن دسته افرادی که طرفدار این برند بوده و به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستند ایده‌آل است.

گلکسی ای ۱۲ به عنوان جدیدترین گوشی سامسونگ ویژگی‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به برخی از مشخصات آن اشاره خواهیم کرد.

بر خلاف نسخه قبلی، که از نظر دوربین نمی‌توانستید  خیلی روی آن حساب کنید، این بار سامسونگ در ارائه این گوشی سعی کرده تا حدودی عملکرد دوربین را نیز ارتقاء دهد به همین دلیل این گوشی را به لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز کرده است.

برای آشنایی با قابلیت‌های دوربین آن همچنین نمونه عکس‌های گرفته شده می‌توانید نقد و بررسی کامل این محصول را در سایت ۱۹کالا که یک مرجع موبایل معتبر در سطح کشور محسوب می‌شود را مطالعه کنید.

جدیدترین گوشی سامسونگ a۱۲

جدیدترین گوشی سامسونگ a۱۲ می باشد که برای ارائه یک طول عمر خوب باتری، از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بهره برده از این رو می‌توانید با این گوشی ساعت‌ها وبگردی کرده و به تماشای فیلم بپردازید. علاوه بر این گوشی سامسونگ مدل دیگری را هم دارد که اخیراً تولید کرده و جدیدترین گوشی سامسونگ در بخش گوشی‌های پایین رده و خوش قیمت محسوب می‌شود که در ادامه به معرفی این گوشی خواهیم پرداخت

بهترین و جدیدترین گوشی سامسونگ

بهترین و جدیدترین گوشی سامسونگ در بخش گوشی‌های اقتصادی را می توان a۱۲ قلمداد کرد که نسبت به نسخه قبلی خود ارتقاء قابل‌ توجهی دارد. نقطه قوت این مدل نسبت به نسخه قبلی خود طراحی خاص و جذاب آن است که در کمتر گوشی پایین‌رده‌ای یافت می‌شود.

در واقع سامسونگ سعی کرده در این گوشی اقتصادی خود روح گوشی‌های پرچمدار خود را بدمد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های جدیدترین سامسونگ در کلاس اقتصادی‌های این برند اشاره خواهیم کرد.

اگر به دنبال یک گوشی برای تماشای فیلم و یا وبگردی هستید می‌بایست گفت نمایشگر بکار رفته در آن ۶.۵ اینچیست و حداکثر نسبت تصویر را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین وجود یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری هم حداکثر طول عمر باتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

اما اگر دوربین برای شما مهم بوده در اولویت است می‌بایست بدانید که لنز اصلی بکار رفته در این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و به لنزهای ماکرو و عمق نیز مجهز شده است.

جدیدترین گوشی سامسونگ سری m

جدیدترین گوشی سامسونگ از خط تولید M هم در کلاس گوشی‌های اقتصادی جای می‌ گیرد. قبل از اشاره به برخی از ویژگی‌های گوشی M۱۲ جالب است بدانید که نقطه قوت خط تولید M برخورداری از باتری‌های حجیم و قویست و گوشی گلکسی M۱۲ هم با وجود اینکه از خانواده گوشی‌های اقتصادی این برند است به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

از نظر طراحی هم در جدیدترین گوشی سامسونگ از سری ام سعی شده از طرح متفاوتی بر روی بدنه استفاده شود و ماژول دوربین هم همانند بسیاری از مدل‌هایی که اکنون در بازار هستند. مربعی شکل است.

این خط تولید علاوه بر اینکه در کلاس گوشی‌های اقتصادی مدل‌هایی را تولید می کند در کلاس‌های بالاتر هم مدل‌هایی را روانه بازار کرده است. جدیدترین گوشی سامسونگ از خط تولید M که قابلیت‌های بسیار خوبی داشته می توان به گوشی گلکسی M۵۱ اشاره کرد.

این گوشی سامسونگ هم از چندین نظر می تواند یکی از آپشن‌های ایده‌آل در نظر گرفته شود. باتری، دوربین، نمایشگر و... از جمله نقاط قوت آن محسوب می شوند.

خرید جدیدترین گوشی سامسونگ

۱۹کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر در سطح کشور در این مطلب برای آشنایی بیشتر شما به بررسی و معرفی سه مدل از جدیدترین گوشی سامسونگ از خطوط تولید متفاوت پرداخت است تا اگر قصد خرید گوشی را دارید بتوانید با آگاهی بیشتر و وارد شدن به سایت www.19kala.com ، خرید خود را از این برند انجام دهید.

یکی از ویژگی‌های سایت ۱۹کالا ارائه جدیدترین گوشی‌های دنیا از جمله جدیدترین گوشی سامسونگ با نقد و بررسی کامل است تا کاربران بتوانند قبل از خرید شناخت کامل نسبت به محصول پیدا کنند.

همچنین می‌توانید با استفاده از پنل مقایسه گوشی موجود در این سایت تمام گوشی‌ها را از چندین نظر با هم مقایسه کنید. همچنین تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه از تمام محصولات ارائه شده تا بتوانید ملموس تر از یک فروشگاه فیزیکی کالا را مشاهده کنید و با طراحی آن آشنا شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گوشي فروشگاه اینترنتی قیمت گوشی جدیدترین گوشی سامسونگ جدیدترین گوشی سامسونگ گوشی های اقتصادی خط تولید m

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند