Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:28:02 GMT

شکوری: بقیه تیم ها چگونه امرار معاش می کنند؟!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۹۸۸۳

شکوری: بقیه تیم ها چگونه امرار معاش می کنند؟!

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس از حل و فصل کامل پرونده ماریو بودیمیر طی روزهای آینده خبر داد. 

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس یکی از حاضران در مراسم امروز کمیته ملی المپیک برای رونمایی تندیس 6 قهرمان المپیکی بود و با حضور در جمع خبرنگاران درباره این مراسم و همچنین امور مربوط به پرسپولیس به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدوارم تقدیر از قهرمانان ادامه دار باشد
از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش جای تقدیر دارد که چنین مراسم هایی را برگزار می کنند و به زحمات قهرمانان ملی توجه می کنند. امیدوارم چنین مراسم هایی ادامه دار باشد و ما بتوانیم از قهرمانان ملی ایران تقدیر شایسته ای را به عمل آوریم. 


ترابی اولین خرید از لیست گل محمدی بود
آقای گل محمدی یک لیست ورودی به ما دادند و مهدی ترابی اولین خرید ما بود که طبق آن جذب شد. امیدواریم بر اساس این لیست بتوانیم خریدهای بعدی را هم انجام دهیم. سعی می کنیم بر اساس نیاز تیم و نظر کادرفنی اقدامات لازم را انجام دهیم. راجع به نفر خاصی حرف نمی زنیم و هر زمان جذب بازیکنی قطعی شد، مثل ترابی برای آن کنفرانس خبری می گذاریم. 


از جزییات جلسه مدیریت با حسینی خبر ندارم
جلسه ای که بین ریاست هیات مدیره، مدیرعامل و سیدجلال حسینی کاپیتان تیم بوده و من خیلی در جریان جزییات این جلسه نیستم. بهتر است از خود دوستان بپرسید. 

 


315 هزار یورو به حساب بودیمیر نشسته است
خدا را شکر توانستیم مبلغ مورد نظر بودیمیر که رای فیفا را داشت و اگر پرداخت نمی شد پنجره نقل و انتقالاتی بسته می شد را در کمال آرامش به حساب ایشان واریز کنیم. یک مقدار مسائل و مشکلات بانکی وجود دارد تا پول به حساب او بنشیند. همانطور که دیدید اول بحث 60 هزار تا بود و بعد 50 هزار تا مطرح شد. تا الان ما 315 هزار یورو توانستیم پرداخت قطعی کنیم. وکیل بودیمیر و خود فیفا تاییدیه قطعی را به ما دادند. فکر می کنم مابقی مبلغ هم طی روزهای آینده به حساب ایشان خواهد نشست و ما از این پرونده بزرگ و بسیار سنگین رهایی پیدا می کنیم. باشگاه با کمک هواداران، بازیکنان، پرسنل باشگاه و بقیه توانست این کار را انجام دهد. باید از خانواده بزرگ پرسپولیس تشکر کنیم که در این شرایط باشگاه را درک کردند. اگر درک بازیکنان و مربیان و هواداران نباشد، مطمئن این اتفاق نخواهد افتاد. 


برایم سوال است بقیه تیم ها چگونه امرار معاش می کنند!
اولویت برای ما و هواداران این بود که پرونده بودیمیر را حل کنیم. مبلغ بسیار زیادی بود و تامین آن خیلی دشوار بود. باید راههای درآمدزایی جدیدی را هم انشاله باز کنیم تا باشگاه پرسپولیس از این مشکلات خلاص شود. پرسپولیس و استقلال هیچ ردیف بودجه ای از سوی دولت برایشان دیده نشده و اینکه سایر باشگاهها چگونه امرار معاش می کنند، برای ما هم سوال است. پرسپولیس 4 دوره قهرمان لیگ شده و دو دوره در فینال آسیا هست، ما تعجب می کنیم که بقیه تیم ها چطور دارند امور خود را می گذرانند! امیدواریم نگاهی که به سایر تیم ها هست، به پرسپولیس هم باشد. اگر واقعا قرار نیست بودجه دولتی داده شود، برای همه تیم ها باشد. اگر قرار است بودجه ای هزینه شود، باشگاه پرسپولیس با هوادار 40، 50 میلیونی در ایران و هواداران میلیونی در سطح جهان باید در اولویت قرار داشته باشد. بحث پرسپولیس فقط ورزشی نیست؛ ما یک کار ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انجام می دهیم. تیم ما با یک آرامش جلو می رود و جایگاهمان هم خوب است. کل عوامل باشگاه با هم هماهنگ هستند و همه تلاش خود را می کنیم که پرسپولیس را در اوج نگه داریم. ما درباره خانواده پرسپولیس حرف می زنیم. 


بعدا درباره منبع تامین بدهی به بودیمیر حرف می زنیم
در حال حاضر با شرایطی که ما داریم، اولویت برای هوادار ما این است که این پرونده بسته شود و مشکلی برای باشگاه به وجود نیاورد. در روزهای آینده و بعد از اینکه از این پرونده هایی که به ما به ارث رسیده، گذر کردیم؛ درباره اینکه چگونه و از کجا مبالغ را تامین کردیم، صحبت می کنیم. 


کاملا آماده میزبانی لیگ قهرمانان هستیم
در رابطه با بحث میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، باید بگویم با توجه به تجربه خوب پرسپولیس در فینال سال 2018 و برگزاری خوب آن مسابقه و تقدیر AFC و همچنین سمت قبلی که من در فدراسیون فوتبال داشتم و در یک سال 5 میزبانی داشتیم و 5 بار مورد تقدیر دبیرکل AFC قرار گرفتیم، ما با بررسی شرایط میزبانی درخواست خود را ارسال کردیم. ما شرایط میزبانی را داریم؛ چه از نظر فنی و چه ساختاری. اینکه میزبانی را به ما بدهند یا ندهند، بستگی به AFC دارد. امیدواریم AFC هم یک تصمیم مناسب بگیرد. اگر میزبانی به ما برسد، به بهترین شکل آن را انجام می دهیم.

ابراهیم شکوری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابراهیم شکوری پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال بزرگی که هفته پیش در جریان میزبانی استقلال ملاثانی از فجرسپاسی در لیگ دسته اول پیش آمد، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به خاطر ندادن ورزشگاه غدیر اهواز به تیم استقلال ملاثانی بسیار تحت فشار قرار گرفتند.

حواشی این مسئله آنقدر بازتاب گسترده‌ای داشت که استاندار خوزستان و مسئولان ورزش این استان را بر آن داشت که جلسه‌ای مهم را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های خوزستانی برگزار کنند.

خروجی آن جلسه حمایت از استقلال ملاثانی بود و در این راستا باشگاه فولاد خوزستان که در جام حذفی حضور نداشت، با همکاری به موقع ورزشگاه مدرن و شیک خود را در اختیار آبی‌پوشان ملاثانی قرار داد.

روز گذشته استقلال ملاثانی برای اولین بار در فولادآرنا که ورزشگاه اختصاصی فولاد است از سپاهان در جام حذفی پذیرایی کرد که اتفاق بزرگی برای این تیم لیگ یکی به حساب می آمد. این اتفاق باعث شد تا روحیه بازیکنان و اعضای ملاثانی قبل از مصاف با سپاهان هم بالا برود و عکس‌های یادگاری نفرات این تیم قبل از شروع بازی با سپاهان در فولادآرنا نشان از همین مساله دارد.

استوری صفحه رسمی باشگاه استقلال ملاثانی از حضور اعضای این تیم در فولادآرنا.

همکاری باشگاه فولاد و در راس آن بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه سبب شد تا مسئولان استقلال ملاثانی به تمجید از فولادی‌ها بپردازند. نعیم حمیدی، مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی بعد از بازی دیروز از مسئولان فولاد و امین ابراهیمی رییس کارخانه و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه بابت دادن ورزشگاه اختصاصی خود به تیم تشکر کرد. سیاوش اکبرپور سرمربی استقلالی‌ها نیز در نشست خبری خود به این مساله اشاره داشت و لب به تقدیر از باشگاه فولاد خوزستان گشود.

این در حالی است که با شروع مسابقات فولاد در لیگ برتر احتمالا شاهد ادامه مشکلات استقلال ملاثانی برای میزبانی از حریفان باشیم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون میزبانی ملاثانی از حریفان پیش خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)