Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی آبی های لندن به تمجید از متئو کواچیچ پرداخت.

توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از پیروزی 2 بر 0 تیمش مقابل نیوکاسل به تمجید از متئو کواچیچ، هافبک کروات تیمش پرداخت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، به نظر می رسد کواچیچ 26 ساله، یکی از مهره های مورد علاقه توماس توخل در چلسی است و این هافبک کروات، با عملکردش در تمرینات و بازی های تیمش، روی سرمربی آلمانی، تاثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توخل پس از پیروزی 2 بر 0 مقابل نیوکاسل در خصوص کواچیچ گفت: 

من عاشق کواچیچ هستم. شما می توانید او را ساعت 3 صبح از خواب بیدار کنید و او ساعت 3:15 در کمپ تمرینی کوبهام، حاضر خواهد بود. 

همچنین بخوانید:

تیمو ورنر: با توخل بهتر و بهتر می شویم؛ اکنون فقط 4 امتیاز با رده دوم جدول فاصله داریم  توماس توخل: باید در تصمیم گیری ها قاطع تر باشیم؛ برای کپا خوشحالم

 

اخبار داغ 

بهرنگ علوی: تحویل سال مادر علی برای مان دعا کرد، کرونا برود و پسرش داماد شود بیانیه مشترک علی کریمی و مهدی مهدوی ‌کیا: شعارمان فوتبال پاک و مبارزه با فساد است خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت هواداران بارسلونا و ایجاد صدا با مواد آتش زا مقابل هتل پاری سن ژرمن / عکس داوید آلابا تا ساعاتی دیگر جدایی خود از بایرن مونیخ را اعلام می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد.

لروی سانه یکی از دو گلزن بایرن در این بازی بود و توانست در دقیقه شصت و سوم گل مساوی را با ضربه‌ای بسیار زیبا با پای چپ برای تیمش به ثمر برساند. این بازگشتی بسیار خوب برای این بازیکن بود که پس از 185 روز بار دیگر پایش به گل باز شد. آخرین باری که این بازیکن موفق به گلزنی شده بود در اکتبر ۲۰۲۳ بود. او در ۲۵ بازی نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند و حالا یکی از مهم‌ترین گل‌ها را در لیگ قهرمانان وارد دروازه حریف کرد.

اما اتفاق عجیب و جالبی که رخ داد این بود که این ستاره آلمانی که چندین هفته به دلیل احساس درد و تورم در ناحیه استخوان لگن مشغول طی کردن روند درمان بود پس از گلزنی در این بازی هم نتوانست تحسین توماس توخل را به خاطر عملکرد خوبش به دست آورد.

سرمربی بایرن پس از پایان این بازی گفت: «سانه در حالی در این بازی به میدان رفت که برای شش یا هفت هفته فقط تمرینات انفرادی انجام داد. من دوست داشتم که زبان بدن بهتر و فشار قدرت بیشتری از او ببینم، خصوصا در بخشی از بازی در نیمه اول که کار برای ما کمی دشوار شده بود.»

سانه در ۱۵ دقیقه اول بازی بهترین بازیکن بایرن در زمین بود. او تنها پس از گذشت ۴۰ ثانیه از شروع مسابقه فرصت را داشت که تیمش را پیش بیندازد و در دقیقه هفتم هم شوت خوبی به سمت دروازه حریف زد. کارهای ترکیبی او با هری کین هم بسیار عالی بود.

اما پس از گذشت ۲۰ دقیقه، عملکرد این بازیکن افت کرد و در آن زمان بود که رئال ناگهان قدرت بیشتری گرفت و توانست توسط وینیسیوس جونیور به گل برسد. دوخل پس از این گل بر سر او فریادی کشید و در طول بازی هم بارها و بارها به کنار زمین صدایش کرد تا اشتباهاتش را به او گوشزد کند.

با توجه به اینکه این سانه چند هفته متوالی احساس درد زیادی داشت و در چهار بازی آخر بایرن در رقابت‌های بوندسلیگا غایب بود، توخل که همیشه حمایت بسیاری از این ستاره تیمش می‌کند به صراحت پس از پایان این بازی از او انتقاد کرد. این مربی آلمانی پس از پایان بازی درباره عملکرد این بازیکن گفت: «همه چیز قابل درک است چون ما او را بدون تمرین کردن و به دست آوردن ریتم بازی به زمین فرستادیم. او عملکرد تاثیرگذار در نیمه دوم داشت و توانست خودش را در ترکیب ثابت کند.»

اما به نظر می‌رسد که کریستوفر فروند، مدیر ورزشی بایرن، رضایت بیشتری از عملکرد او داشته است: «وقتی می‌بینید که او چقدر در چند هفته گذشته کم تمرین کرد و از ریتم بازی به دور بود، اینکه توانست چنین گلی به ثمر برساند برایتان جذاب‌تر می‌شود. او بازیکن کلیدی برای ما بود حالا می‌تواند روزهای خوب بیشتری را شروع کند.»

بایرن امیدوار است که سانه پس از سپری کردن ۲۵ بازی بدون گل بتواند در بازی برگشت برابر رئال مادرید هم درخششی که مقابل این تیم در بازی رفت داشت را تکرار کند و بار دیگر موفق به گلزنی شود.

دیگر خبرها

  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند