Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس شورای اسلامی فردا جلسه علنی نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و پس از تصویب کلیات اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت که مجلس فردا جلسه علنی ندارد.

وی افزود: بر اساس تصمیم هیأت رئیسه مجلس فردا جلسه علنی نخواهیم داشت و نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد اضافه کرد: مجلس از یکشنبه هفته آینده به صورت سه شیفت وارد بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ خواهد شد، همچنین پنج‌شنبه آینده ۱۳ رجب و مصادف با ولادت حضرت علی (ع) است بنابراین نمایندگان می‌توانند پنج‌شنبه و جمعه آینده هم برای سرکشی به حوزه انتخابیه خود بروند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم فردا جلسه علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش دومین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس از روز گذشته به بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ پرداختند و جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» به تصویب رسید.

کد خبر 6092684 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری