Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سلیم‌پور گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد می‌کند اما تحقق کامل این مهم نیازمند همراهی تمامی دستگاه‌ها و مشارکت مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز امروز سه‌شنبه به اجرای طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر در استان اشاره کرد و گفت: با تاکید استاندر البرز دستگاه ها در اجرای این مهم مشارکت خوبی داشتند و ۳۰۰ معتاد متجاهر طی دو روز گذشته جمع‌آوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی سلیم پور با اشاره به اینکه در مرحله دوم طرح مذکور طی روزهای آینده ۴۰۰ معتاد دیگر جمع آوری و ساماندهی می شوند، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در دو مرحله برای ۷۰۰ معتاد انجام شده بود و البته فارغ از این موضوع پاکسازی مناطق آلوده از جمله مهدی آباد، ملک آباد و چهارباغ در حال اجراست.   وی به مبارزه قاطعانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر اشاره کرد و با تاکید بر اینکه خانواده‌ها مهم ترین نقش را به عنوان پیشگیری از ابتلای جوانان خود به این معضل را دارند، اظهار داشت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد می کند اما تحقق کامل این مهم نیازمند همراهی تمامی دستگاه ها و مشارکت مردم است.   سلیم پور با اشاره به جمع آوری ۱۰ هزارو ۲۸۰ معتاد در سال جاری به واسطه اجرای ۸۸۰ طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان البرز، تصریح کرد: کشف ۴۱۵ خودرو و انهدام ۳۱ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر از ثمرات اجرای این طرح‌ها بوده است، البته در سال ۹۹ قریب به ۱۹ تن مواد مخدر کشف شده است.   رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه ۱۲ تن از مواد مخدر کشف شده در عملیات های استان البرز و مابقی در عملیات مشترک با دیگر استان ها بود، خاطر نشان داشت: در سال جاری ۵۹۶ قاچاقچی و سه هزارو ۳۵۸ توزیع‌کننده و خرده‌فروش دستگیرشدند.
      انتهای پیام/
   

منبع: دانا

کلیدواژه: مواد مخدر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم