Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرانسل روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، از چهارمین سایت ۵G ایران در بوستان آب و آتش رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط ‌عمومی ایرانسل، معاون فنی و مهندسی ایرانسل، در نشست تخصصی «واگذاری باند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز و توسعۀ نسل پنجم تلفن‌همراه»، ضمن اعلام این خبر، در زمینۀ واگذاری باندهای فرکانسی و توسعۀ شبکۀ اپراتورها، با حاضران در نشست به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست تخصصی «واگذاری باند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز و توسعه نسل پنجم تلفن‌همراه» در حاشیه رویداد هفتۀ ایران دیجیتال و در نخستین روز از نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا (IoTEX)، با حضور مهندس نسترن محسنی معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل، مهندس یاسر رضاخواه مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل، مهندس مرتضی طاهری‌بخش معاون فنی و توسعه همراه اول و مهندس جهانگیر آقازاده رییس هیأت‌مدیرۀ شرکت فرابرد داده‌های ایرانیان (زیتل)، صبح امروز سشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در سالن ۲۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

معاون فنی و مهندسی ایرانسل، در این نشست، به سرمایه‌گذاری اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) اشاره کرد و گفت: با افزایش قابل توجه تقاضا در شبکۀ دیتا که طی یک سال اخیر و در پی شیوع بیماری کرونا به وجود آمده است، ایرانسل سرمایه‌گذاری قابل توجهی در اینترنت پرسرعت ثابت انجام داده و خدمات TD-LTE خود را به طور گسترده‌ای توسعه داده است.

بولوردی افزود: در حال حاضر، درصد جمعیتی زیادی از مشترکان ایرانسل در حال استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت ثابت هستند. این درصد جمعیتی، قابل چشم‌پوشی نیست و این نکته باید در تصمیم‌گیری برای واگذاری باندهای فرکانسی، مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون تقاضای مصرف دیتا، به خاطر شرایط کرونایی، در بالاترین سطح است و در چنین شرایطی، تصمیم‌های ناگهانی برای تغییر در باند فرکانسی مشکل‌ساز است و نارضایتی عمومی به دنبال خواهد داشت.

بولوردی در واکنش به صحبت یکی از حاضران در نشست، مبنی بر واگذاری پهنای‌باند فرکانسی ۸۰ مگاهرتزی به اپراتورها برای توسعۀ ۵G، این میزان را ناکافی برشمرد و برنامۀ رگولاتوری برای واگذاری ۱۰۰ مگاهرتز را تصمیم درستی دانست.

معاون فنی و مهندسی ایرانسل، چالش دیگر را مشکلات موجود روی خدمات TD-LTE، از جمله اختلالات GPS عنوان و تأکید کرد: با راه‌اندازی ۵G، این مشکلات به مراتب بیشتر خواهد شد و باید از هم‌اکنون به فکر حل این مشکل باشیم.

بولوردی همچنین با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری سنگین از طرف اپراتورها برای توسعۀ ۵G، انتظار برای بازگشت سریع سرمایه را خوشبینانه دانست و از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواست تا حداقل در چند سال نخست ارائۀ سرویس، در زمینۀ حق فرکانس و مسائل مشابه، با اپراتورها همکاری کند.

۵G سال‌هاست که جزو اولویت‌های ایرانسل است

بولوردی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به پیشتازی ایرانسل در ارائۀ خدمات نسل پنج تلفن‌همراه در ایران گفت: ۵G سال‌هاست که جزو اولویت‌های ایرانسل است.

ما از سال ۱۳۹۵ مطالعۀ شبکۀ نسل پنج را به صورت جدی با همکاری مراکز معتبر دانشگاهی داخلی و شرکت‌های بین‌المللی فعال در این زمینه آغاز کردیم و موفق شدیم در تیر ماه سال ۱۳۹۶، اولین بار در ایران، از نخستین شبکه رادیویی واقعی مبتنی بر تکنیک‌های ۵G بهره‌برداری و در شهریور ماه همان سال نیز، در حضور مهندس آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، نمونۀ کاملی از شبکۀ ۵G را آزمایش کنیم.

وی افزود: ایرانسل در ادامه طی یک برنامۀ دقیق و فشردۀ مطالعاتی و عملیاتی در سال‌های ۹۸ و ۹۹ برای راه‌اندازی شبکۀ کاربردی و واقعی ۵G، موفق به راه‌اندازی نخستین سایت نسل پنج ایران در اول مرداد ماه ۱۳۹۹ شد و پس از افتتاح دو سایت دیگر در ساختمان مرکزی خود و دانشگاه تربیت‌مدرس، فردا چهارمین سایت تجاری ۵G ایران و ایرانسل در بوستان آب و آتش، از طریق ارتباط زندۀ ویدیویی، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و مهمانانی از وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در نمایشگاه، برای استفادۀ عموم راه‌اندازی می‌شود. به این ترتیب، علاوه بر کاربرانی که دارای گوشی‌های با قابلیت پشتیبانی از ۵G هستند، حتی کاربرانی که گوشی تلفن‌همراهشان قابلیت اتصال به شبکۀ نسل پنج را نداشته باشد هم می‌توانند به صورت Hotspot و با استفاده از پوشش مودم وای فای ۵G ایرانسل، تفاوت در سرعت را تجربه کنند.

در اسفند ماه نیز، سایت‌های ۵G بعدی ایرانسل در کیش و شیراز راه‌اندازی می‌شوند.

معاون فنی و مهندسی ایرانسل گفت: ایرانسل در راه‌اندازی ۵G، علاوه بر استفاده‌های تجاری و ارائۀ خدمات به مشترکان خود، اهداف علمی و پژوهشی و نیز فرهنگ‌سازی برای توسعۀ کاربست‌های آن را نیز از نظر دور نداشته و همزمان، مطالعۀ ۶G را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

بولوردی همچنین در بخش دیگری از این نشست، با بیان اینکه ۵G بدون فیبر، مفهوم و کارایی نخواهد داشت، بر ضرورت ورود رگولاتوری و سیاست‌گذاری در زمینۀ توسعه و تأمین فیبرنوری تأکید کرد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در توسعۀ سایت‌های جدید به دلیل افزایش نرخ ارز و پیچیدگی اخذ مجوز سایت جدید، افزودن لایه‌های جدید در سایت‌های موجود را سریعترین راه‌حل ارتقای کیفیت خدمات اینترنت دانست.

رویداد «هفتۀ ایران دیجیتال» و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیای ایران (IoTex)، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا، در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود و ایرانسل، در سالن ۲۷ این نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان و متخصصان است.

ایرانسل به عنوان یکی از حامیان اصلی این رویداد، علاوه بر حضور در نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا، دستاوردها و محصولات خود در زمینۀ «هوش مصنوعی»، «اینترنت اشیا» و «شبکۀ ۵G» را به نمایش گذاشته و به صورت همزمان، از طریق ارتباط زندۀ ویدیویی، از چهارمین سایت نسل پنج تلفن‌همراه ایران و ایرانسل، در محل بوستان آب و آتش تهران رونمایی می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايرانسل بوستان آب و آتش تهران سایت تجاری نسل پنج ایران بوستان آب و آتش باند فرکانسی واگذاری باند چهارمین سایت راه اندازی تلفن همراه نسل پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران

ایجاد بسترهای خرید آنلاین در بازار عطر و ادکلن باعث شده که امروزه مصرف کنندگان این محصولات را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در این میان با سایت های متعددی روبرو می شوید که برخی از آن ها از معتبرترین فروشگاه های عطر و ادکلن کشور محسوب می شوند.

برای انتخاب بهترین عطرها همواره باید به مراکز عرضه کننده آن ها نیز توجه داشته باشید. به همین سبب به جز فاکتور قیمت باید به ویژگی هایی مانند سابقه کار، میزان اعتبار، تجربه خرید قبلی در فروشگاه و بسیاری ویژگی های دیگر در فروشگاه های خرید عمده عطر در ایران توجه داشته باشید. در این بخش برای خرید عطر عمده چند سایت معتبر فروشگاهی را معرفی می کنیم.

لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر در ایران

خرید عطر عمده از سایت هایی که اعتبار کافی دارند، کار شما را ساده تر کرده و در وقت و زمان انرژی شما صرفه جویی می کند. در این بخش فهرستی از بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر در ایران را آماده کردیم. برای انتخاب این فروشگاه ها به ویژگی هایی مانند ضمانتی بودن شرایط خرید، سابقه فعالیت ها و... توجه داشته ایم:

مجموعه اینترنتی عطر 19

اگر به دنبال طیف وسیعی از محصولات در حوزه عطر و ادکلن می گردید، عطر 19 بهترین پیشنهادات را به شما ارائه می دهد. عطرهای این مرکز خرید با به صرفه ترین قیمت ها در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این برند معتبر از برندهای لوکس دنیای عطر و ادکلن پشتیبانی کرده و بهترین ها را ارائه می دهد. در کنار عطرهای نیش و گران قیمت در مجموعه اینترنتی عطر 19، انواع عطرهای ارزان تر نیز وجود دارند که قدرت خرید محصولات را به همه اقشار می دهد.

این فروشگاه با کارشناسان فروش فعال و متبحر در خدمت مشتریان عزیز است. در این مرکز خرید هم مانند رقبا از خرید شما پشتیبانی می شود. به این ترتیب خرید عطر عمده از عطر 19 مزایای بی شماری به همراه دارد. در بخش بلاگ این فروشگاه، اطلاعات بی شماری برای خرید عطر و ادکلن به دست می آورید که شما را با دنیای عطرها بیشتر آشنا می کنند.

فروشگاه عطر لیلیوم

این مرکز پخش و فروش از بسیاری از برندهای مطرح عطر و ادکلن پشتیبانی می کند و همواره رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. لیلیوم برای انتخاب ساده تر مشتریان، مقالات و مطالب آموزشی بسیاری درباره عطر و ادکلن منتشر کرده است. هزینه خرید عطر و ادکلن در این فروشگاه متغیر است. شما با هر قیمتی می توانید از فروشگاه عطر لیلیوم عطرهای باکیفیت خریداری کنید.

روش های پرداخت آنلاین و پرداخت در محل تحویل نیز از مهمترین ویژگی های این فروشگاه اینترنتی عطر در ایران به شمار می رود. به علاوه در صورتی که 7 روز از دریافت محصول شما گذشته باشد و از عطر مورد نظر رضایت نداشته باشید، قابلیت بازگشت محصول وجود دارد. در این شرایط لیلیوم، 20 درصد هزینه پرداختی را از مبلغ کل کسر می کند.

سایت خرید عطر میثم

خرید عطر عمده از میثم عطر به دلیل فروشگاه های فیزیکی این مجموعه بزرگ در تهران با اطمینان خاطر انجام می شود. این مجموعه فروشگاهی، مشاوره های خوبی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و فرایند خرید را برای افراد ساده تر می کند. این مرکز، علاوه بر ارائه عطر و ادکلن در زمینه عرضه و فروش انواع لوازم آرایشی نیز فعالیت دارد.

در صورتی که محصول خریداری شده مشکلی داشته باشد، می توانید ظرف مدت 7 روز آن را مرجوع کنید. فروشگاه قابلیت تعویض یا مرجوعی کامل عطر را در اختیار مشتریان قرار داده است. از دیگر مزایای خرید عطر عمده در میثم عطر ارائه مطالب ارزنده در بخش بلاگ فروشگاه است. در این بخش می توانید اطلاعات مفیدی برای خرید عطر و ادکلن به دست آورید. شما می توانید برای پیدا کردن عطر ایده آل خود از فیلترهای پیشرفته سایت مجموعه استفاده کنید.

سایت خرید عطر لارا در ایران

خرید عطر عمده عطر از لارا نیز بسیار محبوبیت دارد؛ این مرکز خرید با ارائه امکانات خرید جذاب، توجه مشتریان را در سر تا سر کشور به خود جلب کرده است. عطر لارا در ایران سابقه فعالیت طولانی دارد و سایت آن با طراحی زیبایی در اختیار کاربران قرار می گیرد. رنگ های قالب سایت لارا و سبک طراحی آن، پیام لوکس بودن را به مشتریان انتقال می دهد. این مرکز فروش در شعبه های فیزیکی تهران، مشغول فعالیت بوده و سایت اینترنتی را برای ارائه عطر به سر تا سر ایران دایر کرده است.

در سایت خرید عطر لارا انواع لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در کنار عطر و ادکلن به فروش می رسند. این مسئله تنوع بالایی در اختیار مشتریان قرار می دهد. اما از جنبه تخصصی بودن فعالیت های لارا در حوزه عطر و ادکلن کم می کند.

فروشگاه عطر افشان

این مرکز خرید یکی از پرسابقه ترین فروشگاه های خرید اینترنتی عطر و ادکلن است که تنها در این زمینه فعالیت می کند. عطرهای سمپل، تستر و مینیاتوری نیز بخشی از مجموعه فروش عطر افشان را تشکیل می دهند که در دنیای امروز پرطرفدار شده اند. در این مرکز خرید می توانید به دایره وسیعی از نظرات مثبت و منفی کاربران در رابطه با خریدشان از این فروشگاه دسترسی داشته باشید. با وجود این قابلیت ها خرید مطمئن تری در این فروشگاه عطر انجام خواهید داد.

با وجود این مزایای مهم، طراحی سایت ضعیف عطر افشان گاها مشکلاتی در روند خرید کاربران به وجود می آورد. مقالات موجود در وب سایت نیز گاها آپدیت نیستند و خواندن آن ها برای کاربران جذابیت ندارد. در کنار این نقاط ضعف، عطر افشان توانسته اعتماد مشتریان خود را با ویژگی بازگشت مدت دار کالا در محدوده زمانی 7 روزه جلب کند.

خرید عمده عطر از عطر آمین

خرید عطر عمده از عطر آمین فرصت خرید در میان برترین برندهای جهانی عطر و ادکلن را به مشتریان می دهد. این مجموعه فقط در زمینه عرضه ادکلن های اصل از برندهای اورجینال فعالیت می کند. رنج قیمتی محصولات این برند گاها بیشتر از سایر فروشگاه ها است. تنوع بالای محصولات برندهای اروپایی و آمریکایی یکی از ویژگی های مهم عطر آمین به شمار می رود.

تجربه خرید ساده از این مجموعه فروشگاهی یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. این سایت مجوزهای لازم را برای راه اندازی یک سایت قانونی دریافت کرده است و با نماد اعتماد الکترونیک و نشان های ملی معتبر در این حوزه فعالیت می کند.

فروشگاه آنلاین ارشاکو

فعالیت این مجموعه اینترنتی از سال 1293 آغاز شده و تمرکز آن بر فروش برترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه بوده است. محصولات این مجموعه اغلب با قیمت پایینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. ارشاکو انواع عطر و ادکلن را بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد و همین ویژگی هزینه خرید مشتریان را کاهش می دهد. قابلیت های وارداتی محصولات نیز در ارشاکو وجود دارد؛ البته این روش خرید کمی زمان بر است و برای برخی مشتریان مناسب نخواهد بود.

جمع بندی

در این قسمت شرایط خرید عطر عمده را در میان برترین برندهای عطر و ادکلن بررسی کردیم. این مجموعه های فروش امکانات جذابی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که گاها در خرید حضوری عطر مشاهده نمی شود.

کد خبر 748313

دیگر خبرها

  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • ظرفیت‌های تجاری ایران و آفریقا
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • همایش تجاری ایران و تاجیکستان
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم