Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@10:09:21 GMT

کنایه جدیدی به وزیرورزش

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۰۱۳۰

کنایه جدیدی به وزیرورزش

به گزارش خبرگزاری فارس، در زمان رونمایی از تندیس ۶ قهرمان ملی، عباس جدیدی در ابتدا صحبت‌هایی مطرح کرد.

وی اظهارداشت: وقتی من و دبیر با رد صلاحیت انتخابات کشتی رو به رو شدیم، شوکه شدم و پیگیری کردم اما بارها با در بسته وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک رو به رو شدم که امروز با کت و شلوار اینجا ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلفن‌ها هم پاسخ داده نشد. به قول موحد دل پر خونی دارم‌.

وی افزود: دل پر خون و پردردی داریم. به عنوان یک عضو کوچک از جامعه بزرگ حقوقی بزرگ کشور، نبود دادگاه و محکمه تخصصی در ورزش را احساس می‌کنم. در اینجا از رئیس قوه قضائیه درخواست می‌کنم در امر ورزش هم دستور دهند این دادگاهها برپا شود.

پیشکسوت کشتی ایران گفت: انسجام بین ورزش و ورزشکار که همیشه شعار آن داده می شود، پرهیز از سلیقه کاری ها و انسجام کمیته انضباطی محقق نمی شود جز با محاکم قضایی ورزش. کم کردن حواشی، اختلافات و دعوا در روزنامه‌ها انسجام بین ورزش و ورزشکاران، حق‌خوری‌ها، با این محاکم قضایی حل می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس جدیدی علیرضا دبیر پیشکسوت کشتی ایران کمیته ملی المپیک کمیته انضباطی رئیس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح/ با مهر معلم آمدم تا اینجا

بهترین معلمان با قلبشان آموزش می‌دهند، نه با کتاب تقدیم به قلب پر مهر معلمان. ۱۲ اردیبهشت در ایران روز معلم است. پاس داشت مقام معلم که ما را دست کشان از ظلمت به نور دانایی کشانده است بر هر فردی واجب است. از این رو پیام‌های تبریکی به مناسبت روز معلم تحریر گشته است تا با آن ذره‌ای شادی در دل معلم‌های زندگی تان بنشانید. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079412 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • طرح/ با مهر معلم آمدم تا اینجا
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)