Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@02:26:33 GMT

سقوط بورس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۰۲۱۸

سقوط بورس

مستند «گزارش یک سقوط» روایت تحلیلی از وضعیت بورس کشور رونمایی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سینمایی حوزه هنری، مستند «گزارش یک سقوط» به تهیه کنندگی محمدجواد معصومی و کارگردانی قاسم اکبری، رونمایی و اکران می‌شود.

این مستند به بررسی وضعیت بورس کشور و به علل سقوط این نهاد اقتصادی مهم در سال جاری می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم رونمایی و اکران مستند «گزارش یک سقوط»، امروز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۷ در سالن مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد.

این مستند محصول مشترک گروه اقتصاد شبکه یک سیما و مرکز مستند سوره است.

کد خبر 475436

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حوزه هنری بورس فیلم مستند بازار بورس شاخص بورس معاملات بورس شاخص کل بورس سازمان بورس اوراق بهادار سهامداران بورس فرابورس بازار معاملات نقدی بورس بازار سرمایه و بورس بورس تهران شاخص بورس تهران بازار دوم بورس بازار اول بورس شاخص بورس های جهانی رشد شاخص بورس افت شاخص بورس دلیل ریزش شاخص بورس چیست ریزش شاخص بورس سقوط شاخص بورس گزارش یک سقوط شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حیاتی با اشاره به جان باختن یک نفر در اثر سقوط در چاه فاضلاب در بیرجند اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۱۶:۳۹ دقیقه امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه واقع در خیابان خلیج فارس ۹ حاجی‌آباد رخ داده بود، به ستاد فرماندهی گزارش شد و متعاقباً به ایستگاه‌های یاسر و غفار اعلام شد.

به گفته وی دو تیم عملیاتی از این ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند و پس از حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه عملیات نفس‌گیر جسد مردی را از چاه فاضلاب منزل مسکونی بیرون آوردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند متذکر شد: این مرد که به دلایل نامعلومی در چاه سقوط کرده بود تحویل اورژانس و سپس مأموران انتظامی شد.

کد خبر 6098699

دیگر خبرها

  • دوره فشره کافی‌شناسی در مستند «الکافی»
  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • دغدغه اصلی‌ام وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است
  • چرا گربه‌ها همیشه روی چهار دست و پا فرود می‌آیند؟
  • هفت پله قرمز بورس
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان