Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم حیدرهایی روز سه ‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تهیه کتاب صوتی، حضور و غیاب الکترونیکی، تحکیم سواد و تولید درسنامه، چهار طرح ابتکاری سوادآموزی دامغان است. 

وی ادامه داد: دوره تحکیم سواد به منظور تثبیت آموخته های سوادآموزان طراحی و طرح خواندن با خانواده نیز به منظور ایجاد انگیزه کتابخوانی برای بزرگسالان طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حیدرهایی اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی و نیاز به آموزش‌های مجازی، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دامغان برنامه تهیه کتاب صوتی این دوره ها را طرح ریزی کرده است. 

وی خاطرنشان کرد: این کتاب ها به‌صورت‌ فایل و به مدت ۱۵۰ دقیقه آماده سازی شد که از طریق گروه‌های کلاس مجازی، در اختیار سوادآموزان قرارداده می‌شود.

حیدرهایی از طراحی اولین دفتر حضور و غیاب الکترونیکی دوره های سوادآموزی در کشور خبر داد و گفت: نظارت بر حضور سوادآموزان در گروه‌ها و کلاس های مجازی از جمله دغدغه های مهم بود که با طراحی این دفتر، امکان نظارت و رصد کامل کلاس ها و سوادآموزان فراهم شد.

وی تصریح کرد: آموزش دهندگان سوادآموزی شهرستان برای اولین بار در کشور، به منظور تدریس در فضای مجازی و دسترسی سوادآموزان فاقد گوشی هوشمند به مطالب درسی، اقدام به تولید درسنامه کردند.

مدیر آموزش وپرورش دامغان بیان کرد: درسنامه های تولیدی در قالب فایل در گروههای مجازی قرار گرفت و برای سوادآموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند نیز با تهیه پرینت و تکثیر مطالب به صورت مکتوب در اختیار آن‌ها قرار گرفت تا بتوانند با مطالب درسی آشنا شوند.

به گزارش ایرنا، حدود ۱۴ هزار دانش آموز دامغانی در ۶۵۰ کلاس درس و زیر نظر یکهزار و ۱۸۰ آموزگار و دبیر از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم، به تحصیل مشغول هستند.

دامغان با بیش از ۹۸ درصد باسوادی، از شهرهای شاخص استان سمنان از لحاظ درصد باسوادی است.

برچسب‌ها سواد آموزی دامغان وزارت آموزش و پرورش سازمان نهضت سواد آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سواد آموزی دامغان وزارت آموزش و پرورش سواد آموزی دامغان وزارت آموزش و پرورش سازمان نهضت سواد آموزی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت

امروز و در دیدار معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره)، کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق (ع) نصب شده بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق(ع) نصب شده است: «در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.»

کد خبر 749654

دیگر خبرها

  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر