Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:10:45 GMT

کلاس آنلاین زبان انگلیسی را بشناسید!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۰۲۹۲

کلاس آنلاین زبان انگلیسی را بشناسید!

آموزش زبان انگلیسی آنلاین یکی از مهم‌ترین ابتکار عمل‌های موسسه‌های زبان انگلیسی بوده است که موجب شد تداوم آموزش برای زبان آموزان از بین نرود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام موسسه زبان سفیر گفتمان، زبان انگلیسی از آن دست دروس سخت و بسیار فرار است که اگر بین دوره‌های آن تعویق و وقفه‌ای ایجاد شود، افراد نیاز به مرور دوره‌های پیشین خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت در این روزهای کرونایی که آموزش غیرحضوری و آنلاین برای حفظ سلامت جامعه بهتر و سنجیده‌تر محسوب می‌شود، بهتر است یک موسسه زبان انگلیسی که آموزش زبان انگلیسی آنلاین ارائه می‌کند پیدا کنید.

مهم‌ترین دوره زبان انگلیسی کدام است؟

طبیعتاً یک فرد برای آموزش زبان انگلیسی از سنین پایین تا به بالا دوره‌های زیادی را می‌گذراند که در نهایت و در سطح بین الملل به دوره آیلتس ختم می‌شود. مسلماً در شرایط سخت کرونایی امروزی برای فردی که در حال گذراندن دوره آیلتس می‌باشد، عقب ماندن از آموزش‌ها بسیار ناخوشایند خواهد بود.

در واقع دوره آیلتس بخش مهمی از آموزش زبان انگلیسی به شمار می‌رود که برگزاری کلاس آنلاین آیلتس را ضروری و واجب می‌کند. کلاس آنلاین آیلتس دارای ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاصی است که هر فرد علاقمند به زبان خارجی را به سمت خود می‌کشاند، می‌پرسید چه جذابیتی؟! ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

ویژگی‌های خاص کلاس آنلاین آیلتس را بدانید!

با قاطعیت می‌توان گفت مهم‌ترین و خاص‌ترین ویژگی گذراندن دوره کلاس آنلاین آیلتس آن است که افراد با گذراندن این دوره آمادگی کار در کشورهای خارجی که زبان اصلی‌شان انگلیسی هست را خواهند داشت. به همین جهت طرفداران ثبت نام در کلاس آنلاین آیلتس بسیار زیاد هستند، کیفیت این دوره از آموزش زبان انگلیسی آنلاین به شرح زیر است:

۱. پس از ثبت نام در کلاس آنلاین آیلتس یک آزمون حدوداً سه ساعته از افراد گرفته می‌شود که در آن مهارت‌های اصلی شنیدن، خواندن، مکالمه و نوشتن زبان انگلیسی سنجیده می‌شود. بر اساس این سنجش اولیه به افراد از ۱ الی ۹ نمره داده خواهد شد.

۲. به این ترتیب مراحل آزمون برای سنجش گوش دادن تا نوشتن در افراد برگزار خواهد شد که هر یک دارای بخشی جداگانه و خاص می‌باشد.

اگرچه برای سنجش درست و دقیق افراد آزمون گرفتن رو در رو گزینه‌ی بهتری به شمار می‌رود، اما با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت می‌توان این آزمون را به صورت آنلاین نیز برگزار کرد تا افراد تحت هر شرایطی آموزش خود را متوقف نکنند. طبیعتاً زبان آموزان برای شرکت در آزمون نیازمند گذراند دوره‌های یادگیری آیلتس می‌باشند تا بتوانند آزمون را به خوبی طی کنند.

آیلتس، آزمونی مهم و حساس

اهمیت ثبت نام در کلاس آنلاین آیلتس زمانی مشخص می‌شود که مراحل مختلف این آزمون را بدانید، این آزمون حساس که نقش تعیین کننده‌ای در آینده و پیشرفت افراد دارد در مراحل زیر برگزار خواهد شد:

. در مرحله‌ی اول مهارت شنوایی شما سنجیده خواهد شد. طی حدودا ۳۰ دقیقه، ۴۰ سوال از شما به صورت کتبی پرسیده می‌شود که می‌بایست به دقت به مکالمات و سخنرانی‌های پخش شده گوش دهید و به سوالات پاسخ دهید.

. این سوال‌ها عموماً به صورت گزینه‌ای و پاسخ کوتاه هستند. متن شنیداری تنها یک بار پخش شده و تکرار نمی‌شود. این بخش آزمون از ۴ بخش تشکیل شده است.

. در قدم بعدی مهارت خواندن سنجیده شما می‌شود. شما می‌بایست در سه بخش، متونی را خوانده و به ۴۰ سوال پاسخ دهید که یک ساعت زمان پاسخگویی داشته. متون این بخش از کتب غیر درسی و تخصصی برگزیده می‌شود. در این بخش می‌بایست زمان خود را به خوبی مدیریت کنید تا بتوانید به هر ۴۰ سوال پاسخ کامل بدهید.

. مرحله writing که در واقع شبیه به پارگراف نویسی در زبان فارسی است و برای محک زدن قدرت نوشتاری شما برگزار می‌گردد. در این بخش دو موضوع به شما داده می‌شود تا درباره آنها دو متن بنوسید. زمان این بخش ۶۰ دقیقه است که در این مدت زمان می‌بایست تعداد کلمات خواسته شده را بنویسید تا نمره کامل دریافت نمائید.

. مرحله آخر که اهمیت و جایگاه ویژه‌ای نیز دارد، همان تست مکالمه و گفتاری شما است که در کلاس آنلاین آیلتس به خوبی تمرین خواهید کرد تا در آزمون به‌خوبی از عهده آن بر بیایید. در تست مکالمه طی یک مصاحبه ۱۴ دقیقه‌ای میزان تسلط شما بر گفتار و مکالمه زبان انگلیسی سنجیده می‌شود. طبیعتاً برای گذراندن این مرحله نیاز به آرامش و اعتماد به نفس خواهید داشت.

برترین موسسه زبان انگلیسی را انتخاب کنید!

به وضوح روشن است که گذراندن کلاس آنلاین آیلتس بسیار مهم و حساس است به همین جهت می‌بایست حتماً یک موسسه زبان انگلیسی را انتخاب کنید که مربیان و اساتید با تجربه و کارآزموده‌ای داشته باشد.

یکی از موسسات پیشگام در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی، موسسه سفیر گفتمان است که با ۲۰ سال سابقه کار و تجربه وبسایتی را راه‌اندازی کرده و توسط اساتید مجرب کلاس‌های آنلاین برگزار می‌کند.

موسسه سفیر گفتمان که از سال ۱۳۷۸ آغاز به کار کرده شعبات زیادی در اقصی نقاط ایران دارد و با دارابودن گواهی‌نامه‌‍‌های استاندارد جهانی مدرک رسمی نیز اعطا می‌نماید.

برای ثبت نام در کلاس آنلاین آیلتس می‌توانید به راحتی از طریق وبسایت رسمی موسسه سفیر گفتمان اقدام نمائید، زیرا این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز می‌باشد.

افزون بر این شما می‌توانید در وبسایت موسسه سفیرگفتمان اطلاعات خود را در رابطه با دوره‌های مختلف زبان انگلیسی افزایش دهید و با آگاهی کامل اقدام به یادگیری این زبان ضروری نمائید.

کلام آخر

امروزه که برای پیشرفت در هر حوزه کاری تسلط بر زبان انگلیسی از شروط اصلی به شمار می‌رود، با انتخاب موسسه زبان انگلیسی سفیر گفتمان به خودتان فرصت بهترین بودن بدهید. در موسسه سفیر گفتمان از صفر تا صد نیازهای شما برای تسلط بر زبان انگلیسی مهیا است، پس تا دیر نشده اقدام کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کلاس آنلاین زبان انگلیسی آموزش آنلاین زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر گفتمان موسسه زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی موسسه سفیر گفتمان ثبت نام خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید

سال ۱۴۰۲ یکی از سال‌های پرتلاش ایران در تحقق مبحث چهارم سند تحول در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می‌آید و دانشمندان فضایی ما چندین ماهواره را با اهداف مختلف در این سال با موفقیت به فضا پرتاب کردند.

به گزارش ایسنا، این پیشرفت‌ها تا جایی بوده که حالا ایران جزو ۶ کشور دارای این فناوری قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی از دستاوردهای هوافضای کشورمان در ۱۴۰۲ را مشاهده کنید:

منبع: کانال لشکر قدس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت