Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک گفت: نسبت به تاریخ ورزش ایران وظیفه اساسی داریم و باید تلخی و شیرینی‌هایی را که مردم در یک قرن داشتند به نسل بعد منتقل کنیم.  

به گزارش ایسنا، رضا صالحی امیری در پایان مراسم رو نمایی از تندیس قهرمانان المپیک و پار المپیک بیان کرد: آنچه اهمیت دارد این است که تاریخ و تبار ایران را به نسل جدید معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمدن ایران محصولی از مجموعه و عوامل مختلف است. این سوال مطرح است که چه تصویری از ورزش را باید به نسل بعد نشان دهیم؟  نسبت به تاریخ ورزش ایران وظیفه اساسی و تاریخی داریم و باید تلخی و شیرینی ها که مردم در یک قرن داشتند به نسل بعد منتقل کرد در همین راستا موزه در سال ۹۷ افتتاح شد. 

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: ما نیازمند عبور از سطح قهرمانی به پهلوانی هستیم. تعداد مدال تختی را کسی به یاد ندارد ولی مرام پهلوانی وی ماندگار شده است‌ نسل جدید باید بداند نمی تواند فقط به سکو و مدال افتخار کند. 

او در مورد  انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: درباره فوتبال اظهار نظر نمی کنم، منتظر دریافت نتایج هستم.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد جلسه امروز ستاد عالی وررش گفت: به صورت دائمی و دو هفته یکبار جلسات ستاد عالی را داریم. در تلاشیم تا وفاق و همدلی در ورزش ایجاد شود که در قابل ستاد ایجاد شده است. تمام تصمیمات در ستاد عالی ورزش گرفته می شود.  

صالحی‌امیری در خصوص رای دادگاهCAS در پرونده جودو تاکید کرد:  جودو منتظر رای CAS است که اگر عادلانه رای صادر شود به نفع ما خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 ویدیویی از صحبت‌های گزارشگر صداوسیما در مورد تظاهرات ضداسرائیلی دانشجویان در اروپا و آمریکا در میانه بازی فوتبال در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس