Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رنگرز، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه رونمایی از تندیس ۶ اسطوره ورزش ایران در خصوص این مراسم، اظهار کرد: کمیته ملی المپیک در یک سال گذشته موزه ملی ورزش را تاسیس کرده است. من به سهم خودم از تمامی کارکنان این کمیته تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آیین تجلیل از مفاخر، پیشکسوتان، ساخت تندیس و ایجاد موزه یک اقدام فرهنگی ماندگار برای ورزش کشور است. مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) و صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک) پیگیر تحقق این موضوع بودند که در نهایت این اتفاق مبارک به ثمر نشست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص وضعیت فعلی ورزش این استان بیان کرد: استان مازندران یکی از اضلاع و ارکان ورزش کشور است. از مجموع ۲۱ مدال طلای تاریخ المپیک کشورمان، ۷ مدال سهم استان مازندران و ۲۰ درصد از مجموع مدال‌های بازی‌های آسیایی و المپیک کشورمان سهم مازندرانی‌ها بوده است.

او افزود: استان مازندران در رشته فوتبال هم فعالیت زیادی داشته است. حدود ۵۰ تیم فوتبال استان در لیگ‌های کشور مشغول به کار هستند. ۷۰ بازیکن مازندرانی در لیگ برتر حضور داشته و ۳۰۰ بازیکن در دیگر لیگ‌های فوتبال فعالیت می‌کنند.

رنگرز درباره بازسازی ورزشگاه شهید وطنی گفت: زیر ساخت‌های ورزش استان مازندران نیاز به مرمت دارند. یکی از مکان‌هایی که باید بازسازی شود، ورزشگاه شهید وطنی است که با پیگیری حسین زادگان (استاندار مازندران) هزینه‌های بازسازی تامین شد. با توجه به بازی‌های تیم فوتبال نساجی در لیگ برتر، از تاریخ ۱۸ اسفند عملیات کاشت چمن طبیعی آغاز خواهد شد.

حدادیان، مالک نساجی باقی می‌ماند

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران درباره وضعیت مالکیت باشگاه نساجی اظهار کرد: حدادیان (مالک باشگاه نساجی) از زمانی که امتیاز باشگاه نساجی را خریداری کرد در حالی که هیچ انتفاع مالی به او نرسید، از فوتبال مازندران حمایت مادی و معنوی کرده است. ۲ شب قبل با حدادیان صحبت کردم. او قصد ادامه کار در نساجی را داشت و تصمیم دارد این تیم را در فصل نقل و انتقالات زمستانی تقویت کند.

او افزود: تیم فوتبال نساجی با ظرفیت هواداری که دارد، می‌تواند در جمع ۸ تیم برتر لیگ فوتبال قرار بگیرد.

بازسازی ورزشگاه‌ها اولویت کاری ما است

رنگرز در رابطه با حمایت استانداری و اداره کل ورزش از تیم فوتبال نساجی گفت: طبق قانون با توجه به خصوصی بودن باشگاه نساجی امکان کمک مستقیم به این تیم وجود ندارد. ما در تلاش هستیم از ظرفیت استان برای موفقیت تیم استفاده کنیم. مسئولیت مستقیم ما در قبال فوتبال، بازسازی زیر ساخت‌های ورزش استان است. بازسازی ورزشگاه‌های شهید وطنی، شهدای هفتم تیر و شهدای ساری جزء اولویت‌های کاری ما است.

بیشتر بخوانید

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی معرفی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک نساجی مازندران استان مازندران بازسازی ورزشگاه ورزش و جوانان باشگاه نساجی تیم فوتبال شهید وطنی کل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!